• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Sleepless in Sundbyberg.

Tja, får väl gå ut ikväll igen.....same story all over again Skål

• ulfsas
    etanol skrev 2011-12-11 16:46:34 följande:
    Hej ulfsas, allt väl efter gårdagens eskapader?
    Jotack , jag överlever..... men jag skulle nog behöva en brun hårig sjuk sköterska som tog hand om mig.
    *oj, glömde av stavningarna* måste bero på smällen jag fickCool 

Hur är ''allt'' med dig då etanol? 
  • ulfsas

Här har det varit dejtfritt ett tag nu och mer krogbesök...lite variation förnöjer men det är inte lätt att hitta den stora kärleken där heller...hon kanske hänger på andra ställen än vad jag gör Rynkar på näsan
    Typiskt.

• ulfsas
    Laurora skrev 2011-12-14 09:44:00 följande:
    Asså jag har fått lära mig på senare tid att det faktiskt kan bli värre mohahaha positiv jag är

Tänkte om jag skulle spilla lite om hur min helg var. Förutom att den var sujkt bra tack vare Niklas2k då 

I fredags så fick mitt ex ett samtal. Polisen ville göra husrannsakan hos mig Död Why? Liksom?

Jo min dumunge till bror har sålt knark. (knark e bajs så vet ni det)
     och sagt att han bodde permanent hos mig såklart då. Så det var min fredag, fick åka från jobbet, fick låna en kollegas bil och sen stå där i skammen efeteråt och förklara vad som hänt. KUUUL.

Frågan är, kommer jag våga gå ut på fredag eller kan det bli värre Tungan ute

Men se, jag lever             
    Spännande helg.......

Själv hamnade jag i ett helt oförskyllt storbråk utanför en entré vid en krog. 20 st fotbollsintresserade? pojkar ville ''tala'' med en supporter från Djurgården vilken de misstänkte var där inne....så gick det som det gick...
    Tur man klarade sig.
    Akuten eller dödgrävaren hade varit värre...så visst kan det bli värre alltid. 
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-12-14 13:51:47 följande:
    Undra på att man är singel när man har så höga krav som jag. Intelligenta, självständiga kvinnor som är bra i sängen och tål lite hårdare tag och som inte håller på och försöker göra om en.  Tungan ute
    SHIT, vilka höga krav du har......intelligenta OCH självständiga......och bra i sängen..............näää, det finns väl inte...inte samtidigt heller...

Låter förresten som min lista....för vem vill ha en ointelligent, osjälvständig klängranka som är dålig i sängen samtidigt som hon tjatar och vill göra om en.....hugaligen *ryser*  

Tror att det finns någon sådan tjej, out there....Flört
  • ulfsas

Skulle tycka att det vore kul att träffa någon där det stämde för nu är det väl mycket med barnen och lite väl lite vuxenliv. Barnen är visserligen bra men det behövs lite mer...Solig

• ulfsas
    kristinah skrev 2011-12-15 14:42:48 följande:
    hörrödudu Ulfsas - tycker du gnäller lite väl nu.
     Du verkar ju vara ute och svira var och varannan helg.

Vad är problemet tro?
    Vad är det för slags vuxenliv du längtar efter? Är det ett förhållande och det inte finns på krogen - gör nåt annat då? För inte verkar du ha svårt att komma iväg iaf...mr VIP-går-före-kön
    HAHA, jo jag gör kanske det...

Har haft lite tur med inbjudan före eventuell kö till Caféet och sedan blev jag ienkänd av vakten på Garbo så jag fick gå före där med......varför var det inte så här när man var 25?!!?

Jo, jag letar efter ett förhållande men man kan ju inte börja i den änden utan det får väl växa fram av naturliga skäl.
    (Tänk skräcken i ögonen på tjejen man träffar på krogen--''hej vill du ha ett förhållande med mig eller vill du dansa först?'' )

Finns inte förhållanden på krogen?
    Xet träffade jag på krogen o det höll i 20 år och den enda jag träffat seriöst efter det var på Café Opera...men det höll inte så länge precis...

Mina barn klarar sig utan att jag håller handen så om jag är ledig går jag ut på både fredag och lördag varje helg om inte annat hindrar...mer kul än att sitta o glo på TV.....om inte 

• ulfsas

OJOJ, är ni redan vakna.....tror jag skall sova en liten stund mer. Var vaken 23 timmar föregående dygn.....zzzzzzzDöd

• ulfsas
    Smecker skrev 2011-12-17 09:47:07 följande:
    Och nu är det dags för morgon-TV, Deep Shit with Cosan.

Tar en TREO till......eller en kopp Kaffe kanske får räcka.....förövrigt ser det ut som att min soltid ute på altan blir inställd.....fast regn är bättre än snö i min bok....slipper skotta skiten iaf.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!