-
Då lär en fortsättning på romansen bli rätt svår ändå.....ta det lugnt. Vill han så vill han.Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 18:15:00 följande:Jepp det ska jag göra
Men det känns skittråkigt och frustrerande. Sen blir jag orolig, tänk om han typ gått och dött!!!
-
HAHAHA, den var braAnonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-20 16:14:01 följande:Fråga honom om han kan hjälpa dig med dina julklappsrim?!
Skall kanske rimma lite själv så blir det nog dejt eller....
Du är söt som julegröt eller du är fin som en pralin....jag vill se dig näck mer än jag vill käka knäck osv osv.....kanske det blir ligga då
-
Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-20 16:43:41 följande:Haha, jag hade legat med dig

Svårflörtad idag.......
-
Vaknat på fel sida idag?Glädje58 skrev 2011-12-20 16:47:37 följande:Du vill se mig näck, är du helt väck?
Jag är ingen pralin, ditt svin
-
DET vore en julklapp att packa upp.....tror att jag hade slitit upp den, ungefär lika snabbt som när man fick en bilbana när man var 13.....Anonym (hjärtat) skrev 2011-12-20 17:18:51 följande:Under granen kanske? I papper och lack...
-
Jag har jour men kanske kan bli ledig om jag har tur......barnen är bortskickade så det spelar eg ingen roll.Glädje58 skrev 2011-12-22 07:10:50 följande:Fler än jag som ska jobba julafton?
-
God morgon, värst vad ni jobbar....finns det inga begränsningar på era jobb ?
Jobbar skälv till kl 1815 och sedan är det nog julfritt om jag inte får jour alltså...
God Jul på er alla! -
God Jul.

-
Bra jobbat Kristinah.
En god gärning är aldrig fel. -
God fortsättning på er alla

Att ragga på jobbet tycker jag är svårt. Speciellt om det skulle ta slut då det kan vara besvärligt att jobba ihop sedan men även genom att jag har en sorts chefställning så det inte uppfattas på helt fel sätt...man vill ju inte bli känd för fel saker.
Alternativa raggställen, hmm, i grönsaksavdelningen på ICA skulle jag tro att tjejer inte är beredda på att bli uppraggade och jag undrar om det verkligen skulle uppfattas positivt...på krogen får man förutsätta att alla är ute efter ragg på ett eller annat vis.
Tycker att alla trevliga tjejer skall komma till Sundbyberg,hehe,