• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 18:44:57 följande:
    GGaaahhh bara 2 dagar kvar!!! Tänk om han inte är lika bra i verkligheten. Har ju fått 4 st nerköp på mina dejter här i höst. De har varit jättetrevliga på nätet men inte alls varit min typ och jag har känt NADA. Denna kille känner jag ju annorlunda för nu också än de andra killarna så jag hoppas det kommer kännas bättre på dejten också
    Ja, lycka till!
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 18:48:57 följande:
    Nej men allvarligt talat! 10 sidor på mindre än ett dygn?!
    Innan sa jag att jag tydligen inte kan resa bort en helg för att det då är så mycket att hinna ikapp. Nu kan jag tydligen inte ens jobba
    Hehe.. du måste visst hålla bättre bli på dina trådanhängare Flört Oskyldig 
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 18:44:52 följande:
    Nope inga frågor på det.. då skiter jag i bitterheten och säger att jag då kvalar in i 8-10/10 för fantastisk och fin personlighet har jag också! Tungan ute

">

Celine Dion up yours! 
    ">

• Lilly11
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 18:48:57 följande:
    Nej men allvarligt talat! 10 sidor på mindre än ett dygn?!
    Innan sa jag att jag tydligen inte kan resa bort en helg för att det då är så mycket att hinna ikapp. Nu kan jag tydligen inte ens jobba
    Kom igen nu allihopa - nu jobbar vi mot 500-strecket!!!
    Smecker skrev 2011-11-14 18:57:10 följande:
    Celine Dion up yours! 
    ">

Ähhhh vad är det där för fjanterier! Den äkta vara ska det vara! Cool Skärpning!! 

">

• Anonym (h)
    Lilly11 skrev 2011-11-14 19:00:40 följande:
    Kom igen nu allihopa - nu jobbar vi mot 500-strecket!!!
    inte långt kvar
  • Anonym (oseriös?)

Jag blev förvirrad, taggar ner ett tag. Men det är möjligt att jag återkommer. Vilken djungel, å om man säger så: vissa stunder i livet hamnar man i vissa relationsvärderingsgrupperingar där värderingen av hur relationer ska vara, mötas etc har gränser inom olika intervall. På en vecka känns det som jag stött på alla relationsvärderingar oavsett livsstilsgrupp från ta det såå försiktigt till trekantshistorier och hej och hå. Lite road är jag ändå. Skrattande

Anonym (oseriös?) skrev 2011-11-14 19:16:28 följande:
    Jag blev förvirrad, taggar ner ett tag. Men det är möjligt att jag återkommer. Vilken djungel, å om man säger så: vissa stunder i livet hamnar man i vissa relationsvärderingsgrupperingar där värderingen av hur relationer ska vara, mötas etc har gränser inom olika intervall. På en vecka känns det som jag stött på alla relationsvärderingar oavsett livsstilsgrupp från ta det såå försiktigt till trekantshistorier och hej och hå. Lite road är jag ändå. Skrattande
    Jupp, trådstartaren Hopplös valde namnet på tråden väldigt bra, för en djungel det är vad det är!!! Och förvirrad har jag också hunnit bli många gånger om under min tid på nätet.
  • kristinah

jag verkar dras till att kontakta män som borlångt bort - så pass långt att den dejt inte direkt är möjlig...

är det ett tecken på commitment issues?

• Anonym (ny)

Undrar vad man ska göra på dejten. Det kommer vara dejt efter jobbet, alltså när det är mörkt...annars gillar jag promenad men det är ju inte så skoj i kolmörker! En fika kan man ju ta men blir lätt lite trist. Bio känns inte så skoj första gången, man vill ju snacka liksom!
    Bowling finns inte möjlighet o jag är dessutom sjuk så det kan ju inte vara får ansträngande haha

• Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 19:02:35 följande:
    Ähhhh vad är det där för fjanterier! Den äkta vara ska det vara! Cool Skärpning!! 

">

Shaddap!! 
    ">

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!