• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Min tur snart?)
    Niklas2k skrev 2011-11-14 16:20:52 följande:
    Pirrförmågan tappar man nog aldrig. ;)
    Hehe.. jag börjar faktiskt att tro att man kan det :)
    Men det känns skönt att höra att du inte tror att det är så iallafall :) Får hoppas att den kommer tillbaka!
  • Nicke
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 16:25:11 följande:
    Hehe.. jag börjar faktiskt att tro att man kan det :)
    Men det känns skönt att höra att du inte tror att det är så iallafall :) Får hoppas att den kommer tillbaka!
    Den lär finnas där när du har hittat rätt.
    Niklas2k skrev 2011-11-14 16:25:49 följande:
    Den lär finnas där när du har hittat rätt.
    Jaha ja.. ja, då har vi ju bara kvar det lilla problemet då, vad skönt att det bara är det som saknas, det ska väl kunna ordnas lätt eller? Flört Hoppet flödar Glad
  • Nicke
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 16:30:40 följande:
    Jaha ja.. ja, då har vi ju bara kvar det lilla problemet då, vad skönt att det bara är det som saknas, det ska väl kunna ordnas lätt eller? Flört Hoppet flödar Glad
    haha lätt vet jag inte..  det kan ju ta sin lilla tid.
    Niklas2k skrev 2011-11-14 16:38:54 följande:
    haha lätt vet jag inte..  det kan ju ta sin lilla tid.
    Jo ja.. såå medveten... här har det gått år redan så...haha. Men som sagt, än har inte hoppet sinat Glad
  • Lilly11
    floya skrev 2011-11-14 14:18:13 följande:
    Funderar på att ha som mål med tio dejter med lika många killar innan nyår? Bara för att vidga mina vyer lite och inte kräva att det ska "klicka" till 110% och man ska snacka ett halvår innan första dejten. Bara ta en fika liksom, och funkar det så funkar det... Vad tror ni?
    Vilken kul idé. Kanske snor den. Eller så kan vi tävla. Flest vinner. =)
    Lilly11 skrev 2011-11-14 17:21:21 följande:
    Vilken kul idé. Kanske snor den. Eller så kan vi tävla. Flest vinner. =)
    Eller så aktar ni er för det och slipper bli som jag, less, bitter och totalt tappat förtroendet för nätdejtningen Flört
    Det känns bara som om det blir svårare och svårare för var tid och dejt som går i nätdejtningdjungeln.
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 17:43:59 följande:
    Eller så aktar ni er för det och slipper bli som jag, less, bitter och totalt tappat förtroendet för nätdejtningen Flört
    Det känns bara som om det blir svårare och svårare för var tid och dejt som går i nätdejtningdjungeln.
    Jo, det är nog ett oundvikligt öde att hamna där till slut. Men då kanske det är lika bra att ta tjuren vid hornen och göra pinan kort?
    Lilly11 skrev 2011-11-14 17:47:51 följande:
    Jo, det är nog ett oundvikligt öde att hamna där till slut. Men då kanske det är lika bra att ta tjuren vid hornen och göra pinan kort?
    Hehe... jadu, det får du bestämma vad du tror passar dig bäst Drömmer Men du kan ha en poäng där Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!