• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Lilly11
    kristinah skrev 2011-11-14 19:21:44 följande:
    jag verkar dras till att kontakta män som borlångt bort - så pass långt att den dejt inte direkt är möjlig...

är det ett tecken på commitment issues?
    Ja, eller att du längtar bort från din hemmiljö kanske. Själv skulle jag vilja fly till västindien. Någon som vet om en bra dejtingsajt för västindienbor?
  • Lilly11
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 19:23:12 följande:
    Undrar vad man ska göra på dejten. Det kommer vara dejt efter jobbet, alltså när det är mörkt...annars gillar jag promenad men det är ju inte så skoj i kolmörker! En fika kan man ju ta men blir lätt lite trist. Bio känns inte så skoj första gången, man vill ju snacka liksom!
    Bowling finns inte möjlighet o jag är dessutom sjuk så det kan ju inte vara får ansträngande haha
    Biljard?
  • Anonym (ny)
    Lilly11 skrev 2011-11-14 19:29:54 följande:
    Biljard?
    haha aldrig spelat men det kanske man kan testa...
  • Cosan
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 19:38:24 följande:
    haha aldrig spelat men det kanske man kan testa...
    Mycket bra sport för att göra lite sexiga poser, inbjuder även till många lägen för tafs, men det får man hålla sig lugn med på första dejten Tungan ute
  • Anonym (Min tur snart?)
    Smecker skrev 2011-11-14 19:26:58 följande:
    Shaddap!! 
    ">

Inte illa men... ahh...

">

• giftgrodan
    Smecker skrev 2011-11-14 09:31:57 följande:
    Men varför skrev du 19.4 cm på listan? Förvånad

Det är väldigt bra beskrivet, en fight att hitta dem. Med 12 ylande hanhundar per kvinna på de flesta sajter (utom BC där det är 30 ylande hanhundar per kvinna) så är det inte sådär hemskt jättelätt, särskilt som jag vägrar sänka mig till den nivån. Om kriteriet för att få någons uppmärksamhet är att studsa omkring som en terrier med ståkuk och yla "See miiiig, sEEEE MIIIIG, titta på miiiiiiiiiig, här är jag, hääääär ääär jaaaag", nej då får det fan vara. Kvinnor som uppmärksamhetsknarkar har ju en field day på sajterna, de som är normala och är något att ha drunknar i oönskad uppmärksamhet. Själv tar jag ett steg tillbaks och tänker "What the fuck?!". Det var fan bättre förr, när GP-chatten och AB-chatten fortfarande fanns Drömmer
    och så finns det kvinnor som inte får nån uppmärksamhet heller. Glöm inte det :P
  • giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2011-11-14 18:44:57 följande:
    GGaaahhh bara 2 dagar kvar!!! Tänk om han inte är lika bra i verkligheten. Har ju fått 4 st nerköp på mina dejter här i höst. De har varit jättetrevliga på nätet men inte alls varit min typ och jag har känt NADA. Denna kille känner jag ju annorlunda för nu också än de andra killarna så jag hoppas det kommer kännas bättre på dejten också
    hur länge har ni pratat?
  • Anonym (Hopplös:))

Biljard är klockrent! Det har jag sagt tidigare. Precis som Cosan sa finns det ypperliga möjligheter att se lite sexig ut då

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:02:33 följande:
    Biljard är klockrent! Det har jag sagt tidigare. Precis som Cosan sa finns det ypperliga möjligheter att se lite sexig ut då
    även om man inte kan spela alls? haha ser bara framför mig hur jag missar, hur jag skrattar så tårarna sprutar och att jag blir illröd i ansiktet
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:02:33 följande:
    det får man testa någon gång och spela biljard
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!