Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-19 22:58:51 följande:
    Äh googla på blueblood, du lär hitta fler saker som inte riktigt stämmer. Han är sån. Smeckar hade avgudat honom.

Jag ska bege mig ut och köpa något gott nu det bir en lång ensam natt. Jags kriver mer om fenomenet J sen. Ska bara handla! 

Smecker tycker att Blueblood är stor humor, sällan har Smecker garvat så ÅT någon.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-05-19 20:27:54 följande:
    Night Sky hur går det med mr bad gay?
    "Bad gay"?!

*trillade av stolen*

Fan Heidi!!
  • Smecker
    Blueblood skrev 2012-05-19 23:37:30 följande:
    Smecker: jag kan se framför mig hur du böjer ditt huvud bakåt av vällust när jag tar dig bakifrån. Precis om på din avatar.
    Ledsen, sötnos, jag är inte lagd åt det hållet. Men jag är glad att du äntligen kommit ur garderoben.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-05-20 02:32:20 följande:
    Så vad tror ni.Flytta ihop påprov jag och Johannes?
    Jag tror att du JUST NU inte skall fatta några beslut över huvud taget. Se till att komma på fötter innan du bestämmer dig för en sån sak.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-05-20 02:38:32 följande:
    True. Jag är så fucked upjust nu. ag ska lugna mig.
    Du är inte fucked up, du är i en livskris. Alla som inte lever i en glasbubbla hamnar i en sån förr eller senare i livet. Det är inget du måste bära själv, du kanske inte har familjen som stöd, men du har vänner. J är inte din enda livlina i världen, glöm aldrig det. Du har folk runt omkring som bryr sig, använd dem.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-05-20 12:30:00 följande:
    Få se nu... Du har precis sålt mc´n, skla inte köpa en ny på länge och köpte nya mc kläder igår? Skrattande
    Tröstshopping a la mhb.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-05-20 12:45:42 följande:
    Jag vaknade nu, jag behövde den här nattens sömn och jag ska nog spendera resten av dagen med att bara vara så får min ordinarie psykolog och läkare fixa till mig imorgon, det är så skönt att gå upp nu och bra vara. Oron och ångesten har släppt efter ntten och jag behövde nog sova själv och slippa känna stressen av at man ska vara trevlig och annat mot någon mer som är här. Men gud vad lång tid det tog innan jag somnade, vet ni vad som fick mig att däcka? 5 minuter av desperate housewives Skäms
    Sömn fixar mer än man tror.. se till att äta ordentligt med.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-21 09:32:13 följande:
    Jag tror du redan vet svaret på din fråga. Nej du är inte hemsk! Känner nästan att jag har svårt att behärska mig här på andra sidan datorn. Du skriver "allt har varit jätte bra fram till nu". När var det jätte bra? Förra veckan när han sa att du hade en slapp xxx? eller veckan innan när han sa att du är dålig på att sminka dig och att du ser trött och sleten ut? eller veckan innan dess när han förbjöd dig att träffa kompisar av det manliga könet själv?

Nej Legacy jag tycker du har behövt ta mer skit de senaste veckorna än vad någon ska behöva står ut med under en hel livstid. Förstår att du mår jätte dåligt nu när din mormor gått bort och önskar verkligen att du kunde hitta stöd i någon annan än J. Du ska inte behöva bearbeta det ensam och samtidigt ha en pojkvän som får dig att må ruttet för andra saker under tiden.

+1
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-05-21 09:40:55 följande:
    Vi pratar alltid lugnt ingen höjer rösten men jag är ju ledsen just nu och lipar av allting. Han säger att han vill fortsätta men nu har han en 2 dagars paus. Öh... paus. Alltså jag vill bara ha en ände på detta jag vill ju inte må såhär OCKSÅ. Det räcker med det andra.

Säg det till honom. Säg att det räcker, du vill inte mer, du orkar inte mer, du är trött på att må så. Vad HAN vill är oväsentligt, det är vad DU vill som räknas.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-05-21 10:38:51 följande:
    Jag kan ju tyvärr inte säga någonting nu för han har "2 dagars paus" där dte tydligen innebär att man inte besvarar varken samtal eller sms så då ska jag få lida med den här skiten i 2 dagar till.

Ringde psyk iallafall så de har väl en lastbil med stesolid klar till i eftermiddag. När man kräks av oro och ångest då behöver man fanimej piller, särskilt om jag ska ta mig igenom de här två dagarna..  

Skit i att han inte svarar, skriv ett mail som han kan läsa när han slutar tjura.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!