Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-22 20:26:32 följande:
    Ok nu tappade jag bort mig lite i ditt resonemang här. Men kan inte kännas rätt eller fel vara samma sak eller näst intill som mår jag bättre eller sämre av att umgås med denna person?
    "Mår bättre eller sämre" kan du applicera på alla i din omgivning, inte enbart personer som du eventuellt är intresserad av.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-22 20:36:44 följande:
    Men jag kan nog även säga "det känns inte rätt med den här kompisen" tror jag.
    Tja.. men även om en person får dig att må bra så behöver det inte betyda att den personen är av förhållandematerial.
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-22 20:38:32 följande:
    Var det lika skönt för dig som för mig?Skrattande
    Inte riktigt, det var skönare för dig.
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-22 20:41:52 följande:
    Jaså? Vad beror det på?
    Jag fick träningsvärk i handleden. Måste öva mer..
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-22 20:46:35 följande:
    Nej men så är det. Tänkte mest på vad Takida skrev att tänker man för mycket och grottar in sig i ifall det verkligen är rätt så kanske det inte är det, och sedan vad Supressed skrev att han har svårt att förstå hur folk tänker när de funderar på om det känns rätt eller fel. Utan att man ska tänka på om man mår bättre eller sämre av personen man träffar. För mig är det lite samma sak!

Träffar jag en kille och tänker "han får mig att må sämre" eller också tänker jag "detta känns inte rätt" då blir det lite samma sak för mig iallafall.   
    "Det enda man KANSKE skall tänka på" skrev han.
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-22 20:50:35 följande:
    Övning ger färdighet:)
    Get yo ass over 'ere.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-22 20:57:58 följande:
    Haha och här talas det om att vi tjejer är invecklade och komplicerade. Ni killar vänder ju och vrider på orden minst lika braFlört
    Ok, enkel fråga:

När talade du senast om för en kille som du varit på dejt med rakt upp och ner att du inte är intresserad?
  • Smecker
    takida skrev 2012-05-22 21:06:12 följande:
    Jag tar mig friheten att svara även jag. Har endast gjort det där och då i enstaka fall, tror aldrig jag har hört det från en kille heller, inte vad jag kan minnas i alla fall. Oftast rinner det bara ut i sanden. Men om han hör av sig igen och jag inte vill fortsätta ses så säger jag ju det. 
    Ja men du är lite speciell med Flört
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-22 21:09:17 följande:
    Det vet jag inte. Jag har bara varit på två och jag har inte sagt det rakt upp och ned till någon av dem iallafall. I och för sig behövde jag inte med den andra för vi hördes bara inte av igen och den första var jag lite rädd för.  
    Ok. Du är på en dejt där inget klaffar, du känner inget. När ni skall skiljas åt vill killen ses igen. Vad gör du/säger du? (på riktigt, inte vad du skulle vilja göra/säga)
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-22 21:11:57 följande:
    Den första sa jag till när han hörde av sig efteråt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!