• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:20:29 följande:
    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
    ja, i väntan på kärlek, och det skulle råka "falla sig så" och kännas bra så klart det skulle vara nice med nån som tyckte om en och ville och både tyckte om att ge och få lite kli på ryggen, massage och hångel.. Tungan ute Men då är det ju hur som helst inre egenskaper som krävs.. (sådana som inte går att köpa för pengar)
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:20:29 följande:
    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
    En hund?
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 15:54:10 följande:
    en SÅN sak skulle kanske fungera.. på bollen och du, menar jag.. hjärtan och hjärnor ska helst sitta kvar där dom sitter.. en CT kanske?
    Och förresten, vadå bollen?! 
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:21:28 följande:
    Tycker om att bli? Eh, ok, jag tingar dig!

Kyss Tungan ute
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:25:38 följande:
    Och förresten, vadå bollen?! 
    "för tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet"; missförstod jag den?

Skit i röntgen och det där... du får helt enkelt visa din insida genom dina handlingar; och den som är för stressad för att ge dig den tiden är inte värd det hur som helst..
  • Nicke

Jag önskar att fler ville ge mig en chans att visa min insida. Det är ytlig köttmarknad på dejtingsidorna. :)

• Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:34:29 följande:
    "för tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet"; missförstod jag den?

Skit i röntgen och det där... du får helt enkelt visa din insida genom dina handlingar; och den som är för stressad för att ge dig den tiden är inte värd det hur som helst..
    Ah.. finns inga bollar i den sporten Oskyldig

Menar du att jag skall slita mitt hjärta ur kroppen och lägga det, fortfarande pulserande, i någon annan människas händer? Vågar jag det? Tänk om hon inte kan lägga en ordentlig sutur? Flört Men annars har du rätt, problemet är bara att hitta någon som har tid att ta sig tiden.
  • Anonym (h)

bli kliad på ryggen eller klia någon på ryggen är mysigt med någon man tycker om

• Nicke

Jag älskar att bli kliad på ryggen. Så mycket så att det nästan är sjukt.

Däremot så tycker jag att det är sjukt tråkigt att klia någon annan.

• Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:42:18 följande:
    Jag älskar att bli kliad på ryggen. Så mycket så att det nästan är sjukt.

Däremot så tycker jag att det är sjukt tråkigt att klia någon annan.

Jag gillar inte att bli kliad själv, men det känns så skönt i naglarna typ när man gör det på andra Glad haha som värst i ett par timmar. Tur man inte har vassa naglar Skäms hade ju kunnat se fint ut Tungan ute

Störd grej att man gillar att klia andra, men jag är helt normalstörd, det finns garanterat bevis på det där ute! Eller? *letar* 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!