• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 09:06:59 följande:
    Min dejt skrev "min älskling" i slutet av hans sista sms igår kväll! Förvånad
    Ska jag bli glad (vilket jag blev) eller ska jag bli misstänksam för snabb framfart?
    hihi ja det låter ju lite "väl". min dejt skriver ofta sötnos och såna saker men det känns ju inte så kraftfullt som älskling!
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-11-18 00:37:47 följande:
    En liten fundering innan jag somnar. Vad menar män med: -'Jag tyckte du var trevlig att se på' Och 'du är fin både som människa och i utseende' ? Är de artiga och svarar så ( den sista fick jag som svar på när jag sa att jag tyckte att han var snygg) Jag menar, vafan! Trevlig och fin är ju inte nåt som beskriver utseende!?! Ja jag är svältfödd på att nån tycker att jag är snygg Tror bara en enda person i hela mitt liv har sagt till mig att jag är snygg...tänkte att man skulle få en dos av komplimanger men trevlig vet jag redan att jag är. Nu vill jag känna mig lite attraktiv också...
    Tycker jag en kille är snygg kan jag absolut säga att han är fin. 
    Komplimanger i all ära men det viktigaste är ju att du själv tycker att du är snygg, för det behöver du ingen man!
    Jag brukar inte heller bli nersprungen med komplimanger att jag är snygg. Jag är mer söt, fin o charmig:) Om man nu ska gå efter rådande normer. Men det viktigaste är att jag är nöjd med mig själv, vad andra tycker för de stå för!
  • Anonym (jobbigt)

Om du inte vill avslöja din identitet "jobbigt" så kan jag berätta för dig att BooYah är 87 år
    Ja, jag har också kollat och det stämmer"

Shit, 87.... det är lite i äldsta laget för min del.... Tack grabbar för att ni är hjälpsamma o har koll på BooYah´s ålder, men jag lyckades ta reda på den rätta åldern på egen hand!
    Er kan man ju inte luta sig mot när det blåser;) 

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 01:33:59 följande:
    beror ju på hur man ser det, han bor norr om där jag bor. norrman är han oxå
    måste bara fråga, han heter inte typ, "norsken" på HP?
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-18 09:12:19 följande:
    hihi ja det låter ju lite "väl". min dejt skriver ofta sötnos och såna saker men det känns ju inte så kraftfullt som älskling!
    Ja, eller hur. Hittills så har han ju också använt sig av sötnos, sötis och så vidare.. blev lite chockad igår när jag läste "min älskling" men jaja.. det är bara att vänta och se. 
    Inte jaga upp mig än heller Glad
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-17 23:08:49 följande:
    Dry humping är för övrigt sjukt underskattat.
    Bad Teacher-varning på den.. *trycker tillbaks spyan med en blomsterpinne*
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-18 09:57:27 följande:
    Shit, 87.... det är lite i äldsta laget för min del.... Tack grabbar för att ni är hjälpsamma o har koll på BooYah´s ålder, men jag lyckades ta reda på den rätta åldern på egen hand!
    Er kan man ju inte luta sig mot när det blåser;) 
    Inget fel på killarna, de kan bara inte räkna. Blir lite fel när de skall sälja sig dyrt, annars är de som vilka toppenkillar som helst Flört
  • Anonym (h)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-18 10:20:18 följande:
    måste bara fråga, han heter inte typ, "norsken" på HP?
    nej det heter han inte
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:16:17 följande:
    Jo, men kvinnor ska omlinda det på något sätt som vi inte förstår.
    Det kallas visst för en högre intelligens....=)
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:22:48 följande:
    Det är är grundkursen. Nästa vecka kommer steg två...
    Då övar jag så länge och ser fram emot nya kunskaper...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!