• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:29:32 följande:
    Hon verkade bekant. Sen upptäckte jag att jag hade mejlat henne för några månader sedan, men fick aldrig nåt svar. Hmmm det verkar som det inte finns något bra på marknaden, så nu duger jag...
    Eller så har hon hittat självkänslan under tiden och insett att hon duger åt dig...
  • Anonym (h)

hihi snart ska jag få träffa min dejt han mellan ladar i gbg så vi ska ta en kaffe o prata lite innan han ska vidare

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 12:36:58 följande:
    hihi snart ska jag få träffa min dejt han mellan ladar i gbg så vi ska ta en kaffe o prata lite innan han ska vidare
    Kul! Ha så trevligt! Glad Och lycka till!
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 12:45:35 följande:
    Kul! Ha så trevligt! Glad Och lycka till!
    tack ska bli skoj, stackars han bara har sovit 3½ time idag men men det vet han om, men lika glad är jag för det

Killen som ställde in dejten ringde idag och det är verkligen riktigt härligt att prata med honom i telefon. Han är rolig och har en ruggigt skön röst

• Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-18 14:45:46 följande:
    Killen som ställde in dejten ringde idag och det är verkligen riktigt härligt att prata med honom i telefon. Han är rolig och har en ruggigt skön röst
    va skoj, bokat in någon ny dejt?
  • Anonym (h)

min dejt gick bra super nice att träffa han

• Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 15:45:51 följande:
    Skäms brukar aldrig gå ut, men gärna en pub så man kanske kan höra vad andra säger
    känner mig jätte dum nu. en kompis påminde mig precis att det är ikväll hon skulle bjuda på middag, var helt säker att det var imorgon
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 14:52:29 följande:
    va skoj, bokat in någon ny dejt?
    Nej, han har sina barn nu och är sjuk. Men han föreslog att vi skulle ses någon gång nästa helg alternativt början av veckan därpå. Trist att behöva vänta men så är det
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 14:54:10 följande:
    min dejt gick bra super nice att träffa han
    Åh så härligt!! Vad gjorde ni?
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 14:59:17 följande:
    känner mig jätte dum nu. en kompis påminde mig precis att det är ikväll hon skulle bjuda på middag, var helt säker att det var imorgon

Tackolov! jag blev tillfrågad av mina kollegor frånlinköping och stockholm om vi skulle gå ut en kort sväng så känn dig absolut inte dum!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!