Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-07-02 02:22:15 följande:
    Mjo, fast de viktigaste bitarna är ju sånt man märker lixom - inte sånt som går att specificera sådär - eller så är jag kass på det. Får klura mer på det. Gillade eg min första presentation - fick många vettiga mejl på den, skumma också men inte så farligt många ändå. Men lär ha nån annan nu, svårt det där...
    Allt går att specificera.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-02 02:29:05 följande:
    Dög inte de 5 jag pillade ihop nyss alltså? xD 

Klart det gör! Men frågan är vad jag egentligen vill ha? Jag dissar ju alla...

Får se om jag blir dissad nu också, han hade iaf läst och kikat in på min press igen...    
    Du dissar alla för att du egentligen, innerst inne, inte vill binda upp dig just nu. För att du inte har koll på framtiden, för att du inte orkar med en person till i ditt liv, för att du inte har tiden och förmågan att ge en person till din uppmärksamhet, för att du är osäker på dig själv och om du duger, för att du inte klarar av att vara sårbar igen än på ett tag, för att du ännu inte städat ur dina garderober..

Har nog glömt en eller ett par punkter, men det får duga.
  • Smecker
    Chromakey skrev 2012-07-02 02:32:15 följande:
    Satans jäkla lamictal, Det går ju inte sova när man tagit dom djävlarna jag är pigg som en duracell kanin.
    Lamictal har inga sådana biverkningar, snarare kan du bli trött/dåsig av det. Har du problem att sova när du tar Lamictal, be läkaren skriva ut Circadin åt dig.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-02 02:41:24 följande:
    Hörru, det där får mig att undra om jag är helt hopplös ändå och borde omvärdera läget och helt enkelt hiva i mig pillerasken och testa om skiten var dödlig dos eller ej? Men med mitt flyt gissar jag på inte så jag skippar nog det.

Men ge mig hopp för fan! 
    Bra tänkt.
    "Pappa, varför hivade mamma i sig pillerasken?"
    "Jag vet inte, jag tror att hon inte tyckte det var roligt att vara singel"

Vadå hopplös? Du kanske borde, precis som alla andra får göra emellanåt, omvärdera (eller snarare utvärdera) läget och se ifall du verkligen, innerst inne, är redo för ett nytt förhållande. Är du helt säker på att du är det?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-02 02:45:25 följande:
    Smecker: Mehh förespråkar du att jag ska limma på någons pojkvänn?
    Absolut inte. Jag förespråkar att du, nästa gång du springer på en lämplig kandidat, inte skall köra upp tummen så långt upp i röven att du själv inte hittar den. Om det inte är i duschen förstås, det är en annan femma.
  • Smecker
    Cosan skrev 2012-07-02 02:50:19 följande:
    Vänta lite nu Glad 
    Alla kan vara i ett stadie där man inte är riktigt redo för något nytt. Men mycket bättre att man tar det lugnt ett tag med dejter då och lär sig trivas med sig själv.

Det finns massor av hopp och att ta redo på vad man söker och när man känner sig riktigt redo är inte gjort över en natt.

Och bara för att man inte är redo för ett förhållande så behöver det inte betyda att man inte kan ha roligt.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-02 02:49:55 följande:
    Smecker: Ahh jo det ska tänkas på till näste kandidat
    Det tror jag när jag ser det.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-07-02 08:11:39 följande:
    [..] Det var bara så härligt och kul!!..UTAN att behöva ha sex med en kille... [..]

Intressant formulering, såhär rent spontant.. du gillar inte sex, alternativt du gillar inte sex med killar.
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-02 09:40:33 följande:
    Haha, så tolkar jag det inte alls.

Oväntat
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-02 09:48:33 följande:
    Eller inte

Du lägger orden i min mun. Hämtar du mig efter jobbet?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!