Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-07-07 00:12:03 följande:
    Bra mycket bättre än tidigare. Att tänka på när du ler är att verkligen ha tankar som får dig att le, så blir leendet än bättre och ser inte till gjort ut. 

I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-07 01:05:04 följande:
    Upptäckte nyss en fördel med att ha ickefungerande tankeförmåga. Insåg först att jag inte hade en susning om vart jag la mobilen, not so happy... Skulle sen gå och göra mig klar för natten och plockade upp mobilen på vägen utan att tänka. :P

tjohej: Kan nog inte kalla sms från J för gulliga men det var fasiken inte mitt heller och jag borde nog skicka ett svar snart, stackars pojk :P Men jag hatar att skicka sms från min mobil, får leta rätt på den andra kanske. Eller kanske inte. Jag borde nog fortsätta att ta det jäkligt försiktigt där.

Vad sjutton åt du till frukost egentligen? Svampar?
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-07 05:26:54 följande:
    Åt ingen frukost alls, men orkade för första gången på för många dagar iaf göra en kopp te efter nån timme. Hur så? Inga svampar, hur så?

Det var en liten hint bara.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-07 11:01:16 följande:
    Om att mitt huvud inte funkar? Annars får du skriva i klartext - jag funkar inte som jag ska. Dessutom har jag ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooont!

Om att du skriver som om du vore påverkad av diverse olagliga psykedeliska svampar. Fast det kanske är smärta och citodon?
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-07-07 12:18:57 följande:
    Smärta, trötthet, förkylning och sönderstressat huvud.

Jag hoppas att du inte tänkt dejta i det tillståndet, resultatet lär bli mindre tillfredsställande. För samtliga parter.
  • Smecker
    Opcode skrev 2012-07-07 13:12:06 följande:
    Fast jag måste säga det är inte konstigt att så många av tjejerna är singlar, vilka idioter många verkar vara.

Jag lovar, det är inte könsberoende.
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-07 16:01:04 följande:
    Råkade visst somna en stund såhär mitt på dan. Drömde att jag skällde ut en kund efter noter. Kunden ville komma in efter stängning och betala för varor han tidigare fått med sig. Jag släppte in honom först efter att jag ringt på min kollega som i drömmen var Smecker. Sen när kunden då ville göra rätt för sig så fick jag mig ett frispel och gormade att han faktiskt snott varorna vilket han inte tyckte. Drömmen slutade med att jag körde ut honom utan varor och att han skulle ringa mina chefer om mitt dåliga bemötande. 

WTF..?
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-07 16:15:51 följande:
    Du letar dig till och med in i mina drömmar

Nästan så jag blir orolig här..
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-07 20:22:22 följande:
    Chattade med två st nu, den ena vill ha en busig tjej som visar mer än ansiktet i webbcam, den andra vill bada nakenbad. Sidan känns inte så seriös direkt..
    Tja, du kan visa honom foten? Eller långfingret?
  • Smecker
    takida skrev 2012-07-07 20:30:36 följande:
    Ja det skulle jag ju kunna göra, busig som jag ärFlört
    Precis din stil Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!