• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Sofia1970

Jag upplever efter väldigt kort tid i närdektingvärlden att jag fått förhållandevis många förslag och intresseinviter ifrån unga män. De som är klart yngre än mig. Jag ver inte hur det är för män i 40-årsåldern. Får de också ganska tydliga sexinviter från många 25-åriga tjejer?
    Det är inte jag som kvinna som jagar dessa unga män utan tvärtom. 

• Ernst Hugo
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 22:33:59 följande:
    Jag upplever efter väldigt kort tid i närdektingvärlden att jag fått förhållandevis många förslag och intresseinviter ifrån unga män. De som är klart yngre än mig. Jag ver inte hur det är för män i 40-årsåldern. Får de också ganska tydliga sexinviter från många 25-åriga tjejer?

Det beror nog lite på vilka forum/siter man befinner sig på hrmm...........
    Come on katten - det svänger ju...
  • Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 22:40:52 följande:
    Det beror nog lite på vilka forum/siter man befinner sig på hrmm...........
    Det kan ju vara lite förutfattade meningar, det kanske är så för alla vad vet jag? Jag är nybörjare.
  • Anonym (Loser)
    Jag är också kvinna i nästan 40 års åldern och får samma som du, så jag kan inte uttala mig om hur det är för männen. Har svårt att tänka mig att de får så många förslag från 25-åriga tjejer dock.
  • Anonym (Mia)

Jag har samma upplevelser som dig Sofia. Det räcker med att finnas där med sitt 40+ så dyker dom upp. Från 18 år och uppåt.

Killen som jag ska träffa nu har jag inte heller träffat på nätet utan det är en fd kollega som jag alltid haft en väldigt speciell kontakt med.  Det känns ledsamt att han är så ung jämfört med mig för det känns inte som om det finns någon framtid att tänka på då. Men han är hur kul och trevlig som helst och nu ska vi träffas på onsdag. Det får börja där och sen orkar jag inte bekymra mig mer än.
  • Anonym (smådesperat)

nu har jag skickat mail till en. Heja mig!

• Anonym (Mia)
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 22:52:18 följande:

Kul! Hoppas att det nappar. Solig
  • Ernst Hugo

Måste bryta in med en helt annan fråga..............

Är det ok att ha en KK samtidigt som man dejtar om man det på lika villkor och öppet inför KK:n?

Tänker om det är "andefattigt" när man träffar nya dejter? egna erfarenheter? (kanske ingen som vill outa iofs :)    

Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (smådesperat)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 22:54:19 följande:
    Kul! Hoppas att det nappar. Solig
    han svarade på en gång, men han är tydligen en särskrivare... fan också! Ska försöka att bortse från det och svara ändå. :P
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 22:52:18 följande:
    Spännande, heja dig!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!