• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Kinga skrev 2011-07-31 14:42:25 följande:

Alla bär vi på oppklarat bagage som förr el. senare kommer påverka förhållandet.
    Frågan blir då snarare i vilken utsträckning det påverkar och huruvida det går att hantera inom ramen för förhållandet. 
    Menar du verkligen att du ngnsin träffat ngn helt utan smärtsamma erfarenheter som påverkat vad ni haft ihop? :)

Säger...
    cassiocat skrev 2011-07-31 14:48:29 följande:
    "favoritar"
    Välkommen in och vad har ni för erfarenheter?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)

Nu har tanten bokat en dejt med 26-åringen på onsdag. Oskyldig

• Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:03:39 följande:
    Nu har tanten bokat en dejt med 26-åringen på onsdag. Oskyldig

Bra jobbat ! Solig
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 21:20:42 följande:

Bra jobbat ! Solig

Jag erbjöd honom tre helrör Explorer och logi i stadsparken, så han kunde inte tacka nej. 
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:26:27 följande:
    Jag erbjöd honom tre helrör Explorer och logi i stadsparken, så han kunde inte tacka nej. 
    Ska tant supa honom under busken och utnyttja den stackars pojken?
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 21:29:06 följande:
    Ska tant supa honom under busken och utnyttja den stackars pojken?

Klart jag ska.
    Har man inga andra talanger så får man ta till det fula artelleriet. Skämt å sido så ska vi ta med en flaska vin och sätta oss på en brygga här i närheten. Drömmer Skål 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:31:23 följande:

Klart jag ska.
    Har man inga andra talanger så får man ta till det fula artelleriet. Skämt å sido så ska vi ta med en flaska vin och sätta oss på en brygga här i närheten. Drömmer Skål 

Behövs det glas föresten eller går det bra med en högklackad damsko med glitter på? Nej dum tanke. Glittret kan fastna i halsen och mina glittriga sandaletter har hål i tån. Får nog bli glas i alla fall.
  • Anonym (Loser)

Tänk om det var män som snackade om tjejer på samma sätt som "vi" äldre pratar om yngre killar. Plötsligt hade det inte varit lika "kul" då känns det som. Undrar varför det är accepterat med den här jargonen när det är tjejer/kvinnor som har den. Bara en stilla undran såhär på söndagskvällen..

• Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 21:26:27 följande:

Gratis fylla o vuxen-hångel. Det kan ingen 26-åring tacka nej till Tungan ute
  • Ernst Hugo
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-31 21:44:45 följande:
    Tänk om det var män som snackade om tjejer på samma sätt som "vi" äldre pratar om yngre killar. Plötsligt hade det inte varit lika "kul" då känns det som. Undrar varför det är accepterat med den här jargonen när det är tjejer/kvinnor som har den. Bara en stilla undran såhär på söndagskvällen..

Det finns olika lager av acceptans och känsla inför fömågan till självdistans, och i denna tråden är den acceptansen hög. Måste dessvärre erkänna att ofta när män talar om yngre förmågor så saknas just den självdistansen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!