• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:18:29 följande:

Uppdatering: utväxlat msn med den jag mailade. Ett litet steg för världen, men inte så litet för mig!

wow det rör sig, själv fick jag förslag om sex från en man på 65 utan foto. Inte så sugen då.....
  • Anonym (smådesperat)
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 23:19:58 följande:
    wow det rör sig, själv fick jag förslag om sex från en man på 65 utan foto. Inte så sugen då.....
    Jag får samma fundering som med spam, hur kan det löna sig att skicka ut sånt? Kan det någonsin funka, liksom?
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:21:18 följande:
    Jag får samma fundering som med spam, hur kan det löna sig att skicka ut sånt? Kan det någonsin funka, liksom?
    Han började med nåt vanligt som hej är allt bra med dig eller nåt sånt, så svarade jag sen kom det förslag om att träffas och en fråga om jag gillar att älska många gånger på en dag.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 23:12:36 följande:

Försöker man hitta någon att leva med så behöver man väl inte leva i celibat tills man hittar rätt.  Men om man börjar bli seriös med någon, vill träffas flera gånger och så tycker jag att man ska bruta med sin KK. En KK är man väl så pass öppen med att det inte borde vara ett problem. Jag tycker väl inte att det känns helt ok att träffa sin KK ända tills man börjar ha sex med den man dejtar mer seriöst. Jag skulle i all inte tycka att det kändes bra. Men det är klart. Det beror ju hur snart man väljer att ha sex med någon. Men sex med KK på torsdagen och med den seriösa dejten på fredag/lördag känns inte ok.

Point taken - och håller nog med........
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (smådesperat)
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 23:23:11 följande:
    Han började med nåt vanligt som hej är allt bra med dig eller nåt sånt, så svarade jag sen kom det förslag om att träffas och en fråga om jag gillar att älska många gånger på en dag.
    åh, men då måste du väl ha blivit superkåt? :P
  • Anonym (Mia)
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:18:29 följande:

Uppdatering: utväxlat msn med den jag mailade. Ett litet steg för världen, men inte så litet för mig!

Se där! Ett litet steg i rätt riktning.
  • Anonym (Mia)

Olika perspektiv på nätdejting helt klart.
  • Ernst Hugo
    Fråga om han vill bada med kläderna på kanske..........*L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:24:46 följande:
    åh, men då måste du väl ha blivit superkåt? :P
    Absolut han fick min adress och hemnummer genast.
  • Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 23:27:54 följande:
    Fråga om han vill bada med kläderna på kanske..........*L*
    Ja och vilken typ av kläder han helst har på sig när han badar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!