• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-11-20 14:09:17 följande:
    Ingen aning. Man får fråga de antar jag
    Friskt vågat hälften vunnet
    Jag må se ut som en slampa, men jag är faktiskt mycket värre än så
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-20 14:09:29 följande:
    Inte, men det kommer kanske fram förr eller senare.
    Hahaha det är ju iofs sant . Inget man kan dölja i längden direkt
  • Smecker
    racer x3000 skrev 2011-11-20 14:09:29 följande:
    Inte, men det kommer kanske fram förr eller senare.
    The truth will set you free! Förutom på FL, HP, Match.com, E-kontakt, Spraydate, BC etc etc Oskyldig
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-20 14:09:47 följande:
    Friskt vågat hälften vunnet
  • Anonym

Bryr ni er om hur mycket en person har dejtat innan eller haft tillfälliga relationer? 
    Killen jag dejtar känner tydligen 3 killkompisar till mig varav den ena har jag stulat med, de träffades på en fest igår.. Han tog upp det inatt efter en blötsväng ute o blev bråk då jag kände att jag blev förhörd.. Jag pratar lite om mitt förflutna gällande killar, inte för jag har ng att dölja utan för att jag tycker det är onödigt.. Vissa kanske bara skakar på huvudet o svarar skit du i det men jag är för känslosam.. Fick för mig att han skulle dra pga detta..Då vi är från en liten stad kommer detta hända igen. Alltså jag får ha killkompisar men han tyckte det var mindre skoj o höra att de kände till mig.. Tankarna for omkring i hans huvud o jag kände mig ifrågasatt o nu är han så nyfiken på hur jag känner dem vilket för mig är ointressant för honom. Jag kontrade med tänk om jag stött på 3 tjejer på en fest som du visste vilka de var, hade du tyckt det var så kul om jag körde förhör med dem o dig om hur ni känner varandra..

Fick en ursäkt men arg som ett bi var jag.. kanske lite onödigt men känslorna tog över.. 

• racer x3000
    Anonym skrev 2011-11-20 14:17:55 följande:
    Bryr ni er om hur mycket en person har dejtat innan eller haft tillfälliga relationer? 
    Killen jag dejtar känner tydligen 3 killkompisar till mig varav den ena har jag stulat med, de träffades på en fest igår.. Han tog upp det inatt efter en blötsväng ute o blev bråk då jag kände att jag blev förhörd.. Jag pratar lite om mitt förflutna gällande killar, inte för jag har ng att dölja utan för att jag tycker det är onödigt.. Vissa kanske bara skakar på huvudet o svarar skit du i det men jag är för känslosam.. Fick för mig att han skulle dra pga detta..Då vi är från en liten stad kommer detta hända igen. Alltså jag får ha killkompisar men han tyckte det var mindre skoj o höra att de kände till mig.. Tankarna for omkring i hans huvud o jag kände mig ifrågasatt o nu är han så nyfiken på hur jag känner dem vilket för mig är ointressant för honom. Jag kontrade med tänk om jag stött på 3 tjejer på en fest som du visste vilka de var, hade du tyckt det var så kul om jag körde förhör med dem o dig om hur ni känner varandra..

Fick en ursäkt men arg som ett bi var jag.. kanske lite onödigt men känslorna tog över.. 
    Bor man i en liten håla får man väl räkna med att det kan hända..
  • racer x3000

Vad tycker ni om skryt i en profil då?

• Smecker
    racer x3000 skrev 2011-11-20 14:33:19 följande:
    Vad för skryt? "Jag kör Ferrari i tjänsten", bild på 25cm kuk eller F-kupa, eller vad?
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-20 14:33:19 följande:
    Skryt är aldrig attraktivt. Var dig själv säger jag. Det borde väl räcka. Det är inte kul att läsa 100 profilen som innehåller samma text.

*återgår till köket* 
  • apsolut

För ja, de flesta skryter skulle jag vilja säga.  Egentligen är det väl ens dåliga egenskaper man ska lista och inte de bra. Bra är alltid bra men det är de dåliga jag skulle vilja veta innan man går in i något :p som depp, droger, psykfall, grav svartsjuka, enormt självcentrerad, etc... De "diagnoserna" är vanliga på dejtingsidor har jag märkt.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!