• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-11-20 15:08:30 följande:
    För ja, de flesta skryter skulle jag vilja säga.  Egentligen är det väl ens dåliga egenskaper man ska lista och inte de bra. Bra är alltid bra men det är de dåliga jag skulle vilja veta innan man går in i något :p som depp, droger, psykfall, grav svartsjuka, enormt självcentrerad, etc... De "diagnoserna" är vanliga på dejtingsidor har jag märkt.
    *klipper ut och klistrar in i min profil*
    Jag må se ut som en slampa, men jag är faktiskt mycket värre än så
  • apsolut

"Nja,lit komplicerat.Har träffat en men det är lite jobbigt pga hon inte mår så bra psykiskt just nu.Så får se vad som händer ang henne så jag svarar "kanske" ang napp.=)Själv då?"

Bra start liksom, men ack så vanligt.

• Smecker
    Klöset skrev 2011-11-20 15:22:43 följande:
    "Nja,lit komplicerat.Har träffat en men det är lite jobbigt pga hon inte mår så bra psykiskt just nu.Så får se vad som händer ang henne så jag svarar "kanske" ang napp.=)Själv då?"

Bra start liksom, men ack så vanligt.
    Nice!! Jag som tänkte uppdatera min profil för att verka mer psycho, man skall väl inte vara det med?? Jesus..
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-11-20 15:45:14 följande:
    Fy fan vad här luktar vitlök :-/
    Förlåt.. Skäms
  • kristinah

åt en macka och mår pyton - den som ändå hade nån här som kunde klappa en på schlapp-magen och säga att allt kommer att bli bra.

snart dundrar barnen in med builler och bång

men nu över till kärl i typ hela kroppen och lite genitalorgan och blodcellstyper

men just idag saknar jag en varm famn att krypa upp i och en glad man som kan få mig att skratta lite

• apsolut
    Smecker skrev 2011-11-20 15:47:37 följande:
    Förlåt.. Skäms
    Hahahaha
  • apsolut

Jag med... men tre klyftor var nog lite väl känner jag.. Eller luktas det som

• apsolut
    kristinah skrev 2011-11-20 15:47:38 följande:
    åt en macka och mår pyton - den som ändå hade nån här som kunde klappa en på schlapp-magen och säga att allt kommer att bli bra.

snart dundrar barnen in med builler och bång

men nu över till kärl i typ hela kroppen och lite genitalorgan och blodcellstyper

men just idag saknar jag en varm famn att krypa upp i och en glad man som kan få mig att skratta lite
    Jag med Kram på dig =) =) *mys mys* kåt ikväll?

hahahaha  

Sorry kunde inte låta bli. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!