• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Ny singel)

Data i går han 25 jag 35 han mycket söt och gosig men i dag när vi pratade så tyckte han att min syster var lite sötare Gråter hehe bara ta nya tag och ut och leta igen

• apsolut
    Anonym (Ny singel) skrev 2011-11-21 13:07:48 följande:
    Data i går han 25 jag 35 han mycket söt och gosig men i dag när vi pratade så tyckte han att min syster var lite sötare Gråter hehe bara ta nya tag och ut och leta igen
    Hahaha va? Vilket praktarsle!
  • Anonym (h)
    jobbigt läge.
  • Anonym (h)

jag o dejten träffades 20 över nio då kom han in med bussen sen lämnade jag han halv två. Vi har haft väldigt mysigt, varit ute och gått länge och fikat sen var vi en sväng hemma hos mig. varit super mysigt. Så till helgen blir det nog att jag och barnen åker och hälsar på han och hans dotter

• Anonym (ny)
    Anonym (h) skrev 2011-11-21 15:08:09 följande:
    jag o dejten träffades 20 över nio då kom han in med bussen sen lämnade jag han halv två. Vi har haft väldigt mysigt, varit ute och gått länge och fikat sen var vi en sväng hemma hos mig. varit super mysigt. Så till helgen blir det nog att jag och barnen åker och hälsar på han och hans dotter
    hur känner du inför det? att introducerar barnen så tidigt? kommer du säga att det är en vän eller kommer du säga som det är?
  • racer x3000
    Vilket pucko, så säger man väl inte...

{#emotions_dlg.flower}
  • racer x3000
    etanol skrev 2011-11-20 22:10:02 följande:
    *asg*
    It backfired...den som gräver en grop...osv

Fan nu dominerar nåt väder i söder, bor i fel del av landet...*svär lite*
    Fast vi har kortare vinter än dom där uppe i norr. Bra för då blir det ju mer tid till att köra.
  • Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-21 15:43:45 följande:
    hur känner du inför det? att introducerar barnen så tidigt? kommer du säga att det är en vän eller kommer du säga som det är?
    kommer säga att det är en vän. det känns ok att presentera barnen så tidigt. han och jag har pratat en del om det att man måste värkligen tänka på vad man säger och gör specielt i början. Bådde han och jag tycker att det är viktigt att barnen tycker om den nya annars finns det inte något att bygga på.

För en och en halv månad sen så fick mina barn träffa sin pappas nya och det har fungerat bra. Men hade jag träffat min dejt i samma veva som deras pappa träffade ny så hade jag inte presenterat han så tidigt, då hade jag avvaktat så det inte hade blivit förmycket för barnen på en gång
  • Anonym (h)

sen om det inte hade kännt så här bra mellan oss så hade jag också avvaktat tills jag var mer säker på hur man kännde för varandra

• Nicke

Det kommer hit en dejt på fredag. Jag är galet nervös redan nu.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!