• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (HP)

Jag ska åka till min pojkvän på fredag kväll och stanna tills på söndag eftermiddag, det ska bli jättekul att ses igen, det är 2 veckor sen nu och det känns som väldigt lång tid. Sen ska vi försöka ses en gång till innan jul, sen åker jag utomlands i en vecka, han ska jobba på nyårsafton + nyårsdagen så det kanske dröjer ett tag innan vi ses sen. Men det känns helt rätt, vet att han är den rätta för mig =) 

• Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-21 15:53:44 följande:
    Det kommer hit en dejt på fredag. Jag är galet nervös redan nu.
    lycka till
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 15:55:37 följande:
    Jag ska åka till min pojkvän på fredag kväll och stanna tills på söndag eftermiddag, det ska bli jättekul att ses igen, det är 2 veckor sen nu och det känns som väldigt lång tid. Sen ska vi försöka ses en gång till innan jul, sen åker jag utomlands i en vecka, han ska jobba på nyårsafton + nyårsdagen så det kanske dröjer ett tag innan vi ses sen. Men det känns helt rätt, vet att han är den rätta för mig =) 
    vad härligt hoppas allt kommer gå bra
  • Anonym (HP)
    Anonym (h) skrev 2011-11-21 16:02:50 följande:
    lycka till
    vad härligt hoppas allt kommer gå bra
    Tack =) Det ska bli mysigt att träffas igen, vi ska julpynta i hans hus och sen bara ta det lugnt, se på film, gå på promenader, åka runt med hans bil, kramas och mysa, njuta av att vara tillsammans =) 
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 16:21:22 följande:
    Tack =) Det ska bli mysigt att träffas igen, vi ska julpynta i hans hus och sen bara ta det lugnt, se på film, gå på promenader, åka runt med hans bil, kramas och mysa, njuta av att vara tillsammans =) 
    åh jag är avundsjuk
  • etanol
    racer x3000 skrev 2011-11-21 15:50:06 följande:
    Fast vi har kortare vinter än dom där uppe i norr. Bra för då blir det ju mer tid till att köra.
    Jag tror du missuppfattade lite.
    Fasen, är jag så subtil alltså!

Bor i mitten.
    Too much reality for the f*cking hit list, life is war...
  • etanol
    Då håller vi tummarna! Solig
    Nån från nätet kanske?
    Too much reality for the f*cking hit list, life is war...
  • Nicke
    etanol skrev 2011-11-21 17:20:11 följande:
    Då håller vi tummarna! Solig
    Nån från nätet kanske?
    Stämmer bra det.
  • Anonym (Min tur snart?)

Hej alla
    Träffade alltså min dejt igår kväll igen, det var så trevligt och urmysigt och bara ååååhhh...
    Idag har vi pratat om att gå på bio ikväll... jag känner mig så glad Skrattande

Kan det tänkas vara så att det verkligen är min tur nu??? 

• Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-21 17:52:35 följande:
    Hej alla
    Träffade alltså min dejt igår kväll igen, det var så trevligt och urmysigt och bara ååååhhh...
    Idag har vi pratat om att gå på bio ikväll... jag känner mig så glad Skrattande

Kan det tänkas vara så att det verkligen är min tur nu??? 

Ja!   Glad
  • Anonym (Min tur snart?)
    Glädje58 skrev 2011-11-21 17:56:21 följande:
    Ja!   Glad
    Tack! Ja, jag hoppas det! 
    Åh vad roligt! Lycka till!
    Åh vad härligt! Lycka till, till dig med och ha det så härligt!

Känns lite konstigt att skriva detta redan nu då det är på fredag ni ska iväg (HP) och dejta (Niklas2k).
    Men skriver jag det inte nu så kommer jag ju att glömma bort det Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!