• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:25:46 följande:
    Ja han får en hel hög med extra poäng för att han var så modig och hade så skön avslappnad stil. HEJA honom!!!

Nejmen hjälp vad coolt! och roligt!!!! Glad täta uppdateringar utkräves nu är jag dödligt nyfiken på hur detta går! Glad
    racer x3000 skrev 2011-11-21 19:43:30 följande:
    Ingen skillnad, kvittar vad man skriver. Men så behöver dom inte bekymra sig, dom får förslag ändå.
    Klart det gör skillnad Eller hur menar du?
    Jag läser folks profiler ganska noggrant och det tror jag även många andra göra
  • Anonym (dejting)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:40:08 följande:
    Så tänker jag också, eller har tänkt. Men jag försöker ändra det tänket. Jag tror helt enkelt att alla är olika och bara för att jag är en sån som vill höra av mig hela tiden när jag är nyfiken på någon så måste inte alla vara det. Han kan absolut vara intresserad även om han inte hör av sig så ofta. Fast jag vet att det gör en (läs: mig) osäker.

Hur ofta hörs ni då?
    Jo det gör en verkligen osäker. Men ja alla är ju som sagt olika. Det är ju oftast jag som smsat först,så vi har ju hörts nästan varje dag. Men nu har jag backat, å då har jag inte hört av honom sen i fredagskväll. :-S Vet inte hur jag ska tolka det riktigt?!
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-21 19:44:35 följande:

Nåt nytt på gång?  Solig

hrm nja, det beror på hur man definierar det
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 19:45:26 följande:
    Nejmen hjälp vad coolt! och roligt!!!! Glad täta uppdateringar utkräves nu är jag dödligt nyfiken på hur detta går! Glad
    I promise
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:45:48 följande:
    Jo det gör en verkligen osäker. Men ja alla är ju som sagt olika. Det är ju oftast jag som smsat först,så vi har ju hörts nästan varje dag. Men nu har jag backat, å då har jag inte hört av honom sen i fredagskväll. :-S Vet inte hur jag ska tolka det riktigt?!
    Ja jag förstår att du blir osäker men försök ha lite is i magen. Han kanske har haft en väldigt intensiv helg?!
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 19:46:25 följande:

hrm nja, det beror på hur man definierar det

Typ, nytt på gång haha... eller är det en nygammal?
  • Anonym (dejting)

Ska försöka att ha is i magen Jag ska hålla tummarna att han vill ses i helgen

• racer x3000
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:45:34 följande:
    Klart det gör skillnad Eller hur menar du?
    Jag läser folks profiler ganska noggrant och det tror jag även många andra göra
    Felet verkar vara att många vill ha någon som är iaf 180 och längre, inte någon som är mera runt 170.
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 19:42:52 följande:

*stjäl lite av trådens utrymme och studsar upponer av delvis glädje och dels nervositet *
    dejt på... fredag

måste ju typ berätta här ändå Glad

Typiskt att man precis brände sönder två fingrar men de klarar man väl sig utan Skäms väl?    

Du med?! Vad många det är som ska dejta på fredag. Hoppas att han är som du förväntar dig!
  • Anonym (h)
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:12:25 följande:
    Ni som dejtat några gånger, hur ofta hörs ni av?
    vi är väl lite extra jag o min dejt, vi kan prata två ggr om dagen + lite sms till varandra
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!