• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58

I dag har jag ändrat min presentationstext till bara nonsens. Nätdejtingen kan köra upp sitt koncept rätt upp i röven. Jag blir så himla trött på kvinnor som vill att jag ska skriva en hel del om mig och sen blir det bara tyst. Precis som jag inte annat för mig än att skriva presentationer. Jag är ju upptagen med att hänga på FL Glad

Jag tror att jag ska ändra koncept på min precentation en till två gånger i månaden. Det gäller bara att hitta den rätta kombinationen. 53 - 25 - 12 - 33 - 42. Nej, det var inte rätt det heller...

• Glädje58
    Prisssan skrev 2011-11-20 11:06:00 följande:
    Hej, får jag lov att vara med här? Är väldigt nybliven singel och har gjort mitt första trevande steg ute på dejtingplatser- HP- för att få lite sällskap, någon att maila , prata med så ibland.

Välkommen hit Cellisen Glad

Ta för dig av vårt digra smörgåsbord med tankar och funderingar.
  • etanol
    Niklas2k skrev 2011-11-21 17:44:13 följande:
    Stämmer bra det.
    Du får uppdatera oss svältande härinne om hur det fortlöpte...
    Too much reality for the f*cking hit list, life is war...
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-21 17:52:35 följande:
    Hej alla
    Träffade alltså min dejt igår kväll igen, det var så trevligt och urmysigt och bara ååååhhh...
    Idag har vi pratat om att gå på bio ikväll... jag känner mig så glad Skrattande

Kan det tänkas vara så att det verkligen är min tur nu??? 
    va härligt, lycka till, håller tummarna att det är din tur nu
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (h) skrev 2011-11-21 18:57:33 följande:
    va härligt, lycka till, håller tummarna att det är din tur nu
    Tackar tack!
  • Anonym (dejting)

Ni som dejtat några gånger, hur ofta hörs ni av?

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:12:25 följande:
    Ni som dejtat några gånger, hur ofta hörs ni av?
    Jag kan bara svara för mig själv.
    Och sen vi (jag och min dejt) träffades i början på förra veckan har vi har hörts på nåt sätt varje dag. Telefon och sms, blandat. Men sen tror jag vi har träffats varje dag också förutom i lördags Tungan ute.

Varför undrar du?

Idag blev jag banne mig traditionellt uppraggad Var iväg på möte hela dagen och när vi var ute och käka lunch så satt vi intill ett bord med några män. Den ena började helt oblygt prata med mig och det slutade med att han frågade om han fick bjuda mig på en fika någon gång. Det har jag nog aldrig varit med om. Jag blev alldeles generad Satt ju där med en massa kollegor..

Han fick iaf mitt nummer och har skickat ett sms nu ikväll Solig

• Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:19:08 följande:
    Idag blev jag banne mig traditionellt uppraggad Var iväg på möte hela dagen och när vi var ute och käka lunch så satt vi intill ett bord med några män. Den ena började helt oblygt prata med mig och det slutade med att han frågade om han fick bjuda mig på en fika någon gång. Det har jag nog aldrig varit med om. Jag blev alldeles generad Satt ju där med en massa kollegor..

Han fick iaf mitt nummer och har skickat ett sms nu ikväll Solig

Fy fan vad härligt  Skål  Tänk att det existerar fortfarande...
    Glädje58 skrev 2011-11-21 19:21:46 följande:
    Fy fan vad härligt  Skål  Tänk att det existerar fortfarande...
    Ja han får en hel hög med extra poäng för att han var så modig och hade så skön avslappnad stil. HEJA honom!!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!