Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-08-21 12:04:17 följande:
    Kravet var inga missbruk. Och önskemålet skriver jag inte här men du smecker vet vad det var efter som du har läst min presentation. När jag hade en.

Då är jag med.
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-08-22 09:42:21 följande:
    Fröken otydlig passar på att säga att den där Solig för nån dag sen betydde att han hörde av sig igen. Efter 1½ dygn, så det var ju inte särskilt länge egentligen. Det bara kändes så. Tungan ute

Sen var det en (eller kanske 2) klok man som fick mig att reflektera över hur tydlig jag själv varit mot pojken och det kan eventuellt hända att det går att vara tydligare. Oskyldig Har dock gjort något åt det med ett litet sms igår. Typ. Gillar jävligt mycket är helt klart inte lika tydligt som kär och går runt med ett fjantigt leende men det får fan räcka för tillfället. För övrigt ligger det något i det där uttrycket kär och galen men jag tror jag börjar bli mig själv igen, förutom det fjantiga leendet och den trevliga känslan men de kan jag ju behålla.
    Jag är glad för din skull. Och framför allt för att du inte är någon annan längre.
  • Smecker

Ni sköter er, young padawans.. jag finns i inboxen i fortsättningen.

• Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-07 22:36:11 följande:
    Vi har en liten stängd tråd där samtalen blir lite mer detaljerade men hon som stratade den är avreggad och jag vet inte om någon annan kan lägga till medlemmar...

*harkel*
  • Smecker

Ah, återkomsternas mästare är här. Igen. Och är fortfarande lika besatt av mig.

Du Johnny-boy.. jag mår utmärkt. Men hur någon som tycker att Kissie är snygg och vill knulla henne mår.. låter jag vara osagt.

• Smecker
    visma1 skrev 2012-09-09 13:12:25 följande:
    Smecker och JM, ni verkar vara överens om det mesta eller är jag helt ute och cyklar nu?

Goes way back, en viss person är tillbaks i vad han anser vara sin personliga terapi-tråd. För sjätte gången eller så, under nytt nick igen. Det räcker tydligen att jag skriver "*harkel*" till någon annan om något ämne som inte rör honom för att han skall gå igång.
  • Smecker
    gerd123 skrev 2012-09-16 12:23:08 följande:
    Jag skulle dra slutsatsen att det är 100 gånger lättare för killar att hitta rätt. Vi kvinnor har intelligens och fingertoppskänsla och sitter inte och kinkar om våra ex när vi träffar en ny man. Vi är nyfikna och vill lära känna honom! Karlar sitter som stora barn och gnäller och ska ha sympatier för att de varit så korkade att de låtit ett ex hunsa med dem som om de var hundrackor! 

Hur många kvinnor har du dejtat sa du?
  • Smecker
    visma1 skrev 2012-09-22 22:06:17 följande:
    När jag var student för en massa år sedan åkte jag ner till Göteborg med några kompisar och festade. En av kompisarna hade en tröja där det stod "Stockholm" på. Blev inga ragg för henne

Hon skulle haft en tröja som det stod "Glenn" på Drömmer
  • Smecker
    ulfsas skrev 2012-09-22 22:24:20 följande:
    Eller kanske bara ''öppet''

Glad 
    "Knô daj in fast bakdörra är trång"?
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-09-23 01:41:58 följande:
    Jag misstänker att man håller webbversionen mer uppdaterad... om det nu inte är samma. Att webbversionen körs i appen men eftersom att det tydligen inte går att citera så kanske inte. Kör med webbsidan.
    Vet inte hur det är i iPhone, men i Android verkar det som om de kör mobilversionen av webbsidan i appen så att säga. Vilket gör det totalt meningslöst.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!