hallå tråden.. Hade alltså fyra, fem killar som mailade mig på min privata mail.(för jag tog bort alla bilder på dejtingsajten och tog till privata mailen istället). En gick bort med en gång. (pratade bara om sig själv; och då menar jag BARA sig själv), en läste tydligen inte mina mail, för fast jag skrev mitt namn flera gånger, så missade han det.. å frågade vad jag hette.
En var lovande. Ställde väldigt roliga frågor. Sen skickade han en bild på sig själv där han bet en annan kvinna i halsen.. ????? Nääää... att skicka kort på sig själv med en annan kvinna kändes dels direkt avtändande, sen undrar jag ju aningen om vad det där bitandet skulle representera.. iddes inte fråga.
Så. En kvar. Samtalet flyter väl inte direkt på, så.. känns inte så lovande. Och jag är fanimej SJUKT frustrerad just nu. *suck* Tror jag går å gräver ner mig någonstans snart..
Iaf fattat ett beslut, och det är att jag tänker "dissa" människor snabbare. Förut skulle jag faktiskt gett alla en chans att försöka förklara sig, om dom nu gav ett skumt intryck, men nä... Tror det ska klaffa med en gång, om man ska ex. inte behöva jaga människor om det är "rätt": tror att det kommer klaffa när det är rätt. Hyggligt direkt. Är kanske för kräsen, men om personen inte är bra som den är från början,s å lär det ju inte bli bra i slutänden iaf. (och nu pratar jag ju inte direkt ytliga saker som magrutor eller nått annat fult, utan mer personligheten) Jag är ingen barmhärig samarit, jag är för sjutton en skatt.
(som många andra också är; inte jag som i "bättre än alla andra")
Vill hitta en människa som kan skratta, gråta, har ett STORT varmt hjärta men inte behov av att rädda hela världen, som älskar att gossa, kramas, fysisk kontakt och hångel och sex med förstås, och så ska människan älska sig själv. Annars tror jag inte det kommer att fungera..
Men var sjutton gör man av frustrationen under tiden man söker efter det där guldkornet då???