Inlägg från: Anonym (Sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sa)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-15 17:14:51 följande:
    Ta: nej men så känner jag med egentligen. Ok att man inte hör av sig 20 gånger om dagen men oftare än var 6:e dag, han är dessutom riktigt seg på att svara när han väl skriver, det tar typ 6-20 h mellan smsen.
    äh... han låter inte särskilt angelägen.. OM han nu är det, och inte förmår mer än så där, tänk vad kul det ska bli i längden då.. finns väl andra killar, som förmår eller vill mer. Jag skulle släppa, rakt av. Har tänkt sålla friskare så faktiskt framöver, för OM det är meningen,s å borde det inte börja krångligt, känns det som..
  • Anonym (Sa)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 17:35:28 följande:
    Febern är mellan 39 och 40 så det känns aktuellt med alvedon. De mår ju inte så bra när det kommer upp en bit.
    Men det är fullt ös fortfarande.. snart går febern upp igen och då blir det lugnt ett tag.
    drygt... Hoppas det blir en lugn natt. Är sådana där dagar som får ett uppskatta dom andra när alla är friska och glada istället.
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-16 20:46:32 följande:
    Hellu!!! Nu är jag nyäten, glad och mätt och TRÖTT! Aldrig mer bio mitt i natten  
    Höll på att döda min dammsugare som glatt startade 7 imorses.

Jag har playdate på söndag spela forza med en kille. Jag vet inte alls var jag har honom, och vet inte vad jag tycker men det lär man väl märka. Han är så ung bara lammkött haha
    Haha! VARFÖR startade dammsugaren av sig själv klockan sju på morgonen?? TIMER?

Vad är en playdate? En dejt där man "leker"? Lammkött btw.. Hur mkt yngre då? Jag har en 24(!!!) åring som är ganska intensivt "PÅ" på en icke-dejtingsajt(en som handlar om träning).. jag försökte mjukt flika in i att jag är dryga 10 år äldre(skrivit att jag är både tonårs och småbarnsmamma på min sida,s å borde ju framgått, men för tydlighetens skull så)... Men han ger sig inte... men är ärligt mkt trevligare och mer positiv än dom flesta jag stött på. Men en sån är väl mest intresserad av MILF-grejen antar jag.. *grimas* Frågan är, om jag är en milf, vad är då HAN? Är lammkött enda epitetet? Eller finns det nått annat? Och vad sjutton gör man med en sådan?? (blir nervös bara jag tänker mig in i en situation där jag skulle föreställa vara den "visa, äldre, mogna, vägledande milfen".. tror inte jag har energi nog för det..)

(Sa, som bara leker med tanken..)
  • Anonym (Sa)
    kristinah skrev 2011-11-16 21:46:53 följande:
    jo och så mängden av det som ska pluggas in...jag har över 100 sidor sammanfattning - dvs säkert 4-500 sidor ren fakta.....

och allt heter TSH och THS och LH och FSH och FIP och DIP och DAG och MAP GnDHP och IP-3 och IP-2 och säkert hundra olika förkortningar till...
    näe - jag ger upp...det går bara runt i huvdet...planerar en liten tripp imorrn istället.

kanske ut i skogen en sväng och andas det sista av hösten
    Medicin.. KUL! Att koppla bort en stund, då å då, är nog nyttigt.. själv brukar jag tapetsera skåp och grejer i köket med små färglada lappar med dom där sabla namnen och förkortningarna på. Så ser jag dom varenda gång jag går till kylen eller skåpen för att småäta bort pluggångensten. Tricket är att använda olika färger och skriva lapparna för hand, så fastnar orden lite bättre... har fungerat hyggligt. Brukar göra en mind-mapp på ett STORT pappersark också å sätta upp någonstans.. så man kan gå förbi då å då, å kika, påminna sig..

Fast du kanske redan har den perfekta pluggtekniken för dig! Håller en tumme hur som helst.
  • Anonym (Sa)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 12:52:50 följande:
    Åååhhh!!! Blir ingen dejt för mig idag. Han har blivit sjuk. Jävla trams!
    trist.. var det han som var lite framåt? Hoppas han blir det igen då,när han kryat på sig..
  • Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 13:39:31 följande:
    Alltså, jag upplever rätt så ofta att man har bilder på sina hundar på HP. Och ibland är det de enda bilderna som finns. Vad tusan betyder detta? Tar du mig, så får du även mina hundar på köpet? Eller är det en hint om att de gillar doggy style?
    hahaha!! Nja.. jag tror det mer handlar om att dom är hundmänniskor, som vill träffa andra hundmänniskor... den sista tolkningen där, var nog mer din frustration som snackade..
  • Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 13:49:43 följande:
    Vad skulle ni ha med för "skrytbild" om ni fick välja?

Ingen bild på min bil i alla fall, den har jag inte tvättat på tre år nu haha...
    enda skrytbilden som skulle vara adekvat, skulle ju vara en bild på mina ungar. Så tokigt stolt över dom! Men det skulle nog inte gå hem... hehe...

Fick en bild på en killes bil i helgen. Det och en bild på honom där han biter en tjej i halsen. ?? Bilen var inte ens särskilt fin. Vet inte riktigt hur han tänkte, men jag har inte svarat. Och igår fick jag mail med en fråga vart jag tog vägen? Tycker ni jag ska vara schysst nog att förklara hur fel hans bilder blev för mig? (vill inte ge honom någon mer chans direkt, så skulle bara vara av barmhärtighetsskäl då)
  • Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 13:56:26 följande:
    Sånt måste ni tjejer absolut gå i gång på... Tror att jag ska låna den idéen. Undrar om min vän ställer upp på ett foto. Annars får jag bita i något annat. Jag har tre sharonfrukter liggandes i en skål. Det kanske skulle funka...
    nää.. nån annan kanske går igång på det. (kanske var en sådan tjej han vill ha)  Men inte jag. Sen känns grejen att skicka en bild på sig själv med en annan tjej, som en riktigt dålig idé det med.. (inte för att jag har några problem med att personen har haft tjejer före mig dock, bara känns fel)
  • Anonym (Sa)

förstår inte idén med skrytbilder alls. Inget jag uppskattar. Det jag tycker är nått värt går inte att köpa för pengar.

• Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 13:58:32 följande:
    Nej, det måste vara nåt helt annat än dig. En "skrytbild"

Jag har en espressomaskin för runt 25.000 kr i köket. Visst vore den en skrytbild. Kanske finns nån juste böna som skulle fastna för det. 
    även om jag förstår GÄRNA skulle äga en espressomaskin, men jag skulle inte bli impad av en kille som gör det.. är inte dom materiella sakerna hos en person jag kan tända på. Då skulle det ju inte handla om kärlek, utan nått annat som är för fult för att nämnas vid namn..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!