Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-03 17:55:43 följande:
    Nä, av vad jag har förstått på killpolare så är tydligen inte tjejerna lika snabba med att träffas, lite försiktigare sådär (kanske med all förståelse) Men jag har bara träffat på schyssta killar och sen har det aldrig varit nåt problem med att träffa killar fort iallafall, de jag har haft kontakt med har aldrig haft nåt sånt problem.
    Nej tyvärr verkar det mer regel än undantag med velpottor bland tjejerna. Fördelen är att det är en självsaneringsmekanism, spelar ingen roll hur underbara personer de kanske är, velar de eller är för pryda/pimpinetta så har de sorterat bort sig själva.

Visst kanske det är befogat att vara försiktigare för tjejer, men samtidigt så finns idioter överallt, på nätet och krogen likväl som Coop och Biltema. Det jag främst upplevt är att tjejer i större utsträckning än killar skyddar sig själva känslomässigt. Det är ju värre för en tjej att bli dissad än för en kille.. Obestämd 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-03 18:03:48 följande:
    O ja! Om du bara visste hur det är för en TJEJ att bli dissad!! Flört {#emotions_dlg.djavulsk}
    Yep, har sett vad som kan hända.. allt från "Är du bög??" till "Är det för att jag ser tjock ut i den här tröjan??" 
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-03 18:09:45 följande:
    Haha.. ja, du ser!!
    Men jag har fått höra typ samma från killar.. inte det där med bög då kanske Skrattande 
    Konstigt nog är det tydligen värst att bli dissad ifall hon ville ligga med en.. Obestämd Tungan ute
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2011-12-03 18:06:23 följande:
    Jag ser inte personer som inte vill träffas på en gång som någon som velar direkt.. men man tycker ju olika.
    "På en gång" behöver inte vara samma vecka..
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-12-03 18:22:17 följande:
    booYah - hiva hit en drink så jag kan samla ork att ge mig ut på stan igen..
    SkålSkålSkål
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-03 19:19:14 följande:
    Blev inget samtal idag men jag ska nog fan ta att ringa i morgon. Det värsta som kan hända är att det blir tyst och pinsamt i telefonen men nyfikenheten på hanns röst börjar få övertaget:))

Åhh peparotssås är ju så gott!:))
    Moooooomintrollet Kör hårt!
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-03 19:22:57 följande:
    Booyah: hihihi nu blir jag ju generad
    Tur att det är mooomintrollet och inte mig du dejtar, om du så lätt blir generad Skrattande Eller ja, det finns fler anledningar, men vi håller oss till de uppenbara.. Tungan ute
  • Smecker

God förmiddag! Alltid lika mysigt att vakna av en mjuk och bullig stortå som försöker peta en i näsan.

• Smecker
    etanol skrev 2011-12-04 09:31:33 följande:
    Morgonmys med sonen, intressanta samtal med dottern, kaffe, sol och så förstör jag idyllen med att ha tvättstugan. Det finns ingen rättvisa.
    Jag tar tvättstugan om du tar över som domare i slagsmålet här.
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-04 10:19:56 följande:
    Deal!
    Dom har inte sett pedagogen etanol, månne de bäva...
    Jag tycker synd om dig.. om den lille gosar in sig i knät på dig, var noga med att ha ryggen mot väggen. Just sayin'..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!