Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fletcher Reed skrev 2011-12-05 17:57:34 följande:
    Haha, efter 5 års sökande vet jag inte riktigt om jag ska tro på den där :P
    Beror ju lite på hur högt man lägger ribban.. min ribba är ganska hög (pun intended), och därför är det inte alla som klarar att lägga upp sig över den (yep, pun intended.. again).
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Fletcher Reed skrev 2011-12-05 18:12:39 följande:
    Enda kravet är ju att det ska stämma åt båda håll. Om det är för högt så kan det lika gärna vara.
    Det där är så specifikt att psykoanalytiker förmodligen skulle få orgasm bara av att tänka på det.

Skämt åsido, "stämma åt båda håll"? Börja med vad som skall stämma åt ditt håll, till exempel. Eller tar du vem som helst som vill ha dig? 
  • Smecker
    Fletcher Reed skrev 2011-12-05 18:18:42 följande:
    Hade jag nöjt mig med vem som helst så hade jag väl för tusan inte varit singel....
    Då är ju inte enda kravet att det skall stämma åt båda hållen. Du har ju vissa krav på den tilltänkta, eller hur? Frågan är, hur svårt är det att uppfylla dem? Är det 4 st eller 40 000 st tjejer som teoretiskt sett uppfyller de kraven i Sverige?
  • Smecker
    Fletcher Reed skrev 2011-12-05 18:23:04 följande:
    Jag tror nog att det är närmare 40.000 isf. Fina flickor finns det ju överallt ^^
    I beg to differ.. fast vi kanske har lite olika definitioner på "fina flickor"..? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smecker
    Fletcher Reed skrev 2011-12-05 18:34:13 följande:
    Nu var det ju mig vi pratade om ^^
    Vill bara ge dig lite perspektiv
  • Smecker
    Fletcher Reed skrev 2011-12-05 18:54:41 följande:
    Men vad du har för syn på vad som är "fina flickor" är ju ganska irrelevant när jag förmodligen tittar på andra än vad du gör :)
    Jag försöker komma på ett rappt och dräpande svar här, är det ok om jag återkommer imorgon?

Självklart har du rätt, vi söker med största sannolikhet inte inom samma kategorier. Vilket är bra, mindre konkurrens!
  • Smecker

Jag förstår inte riktigt varför folk är så oroliga för att bli sårade. Vi har alla minst halva livet kvar, det är bara att förutsätta att vi kommer bli sårade ett antal gånger till innan det är dags att krypa ner i kistan, och väl där spelar det väl ingen roll längre. Ingen av oss är gjord av porslin, om någon mot all förmodan skulle vara det så är det något psykiskt fel på personen och det bör tas med psykolog/psykiatriker. De flesta av oss har barn, och det om något brukar visa att vi är psykiskt starkare än vad vi förut trodde var möjligt. Det är förbannat jävla tråkigt med folk som sårar en, utnyttjar en, bedrar en.. men man kommer alltid igen. Alltid.

Ni är alla starkare än ni tror. Glöm inte det. 

• Smecker
    Heidi1 skrev 2011-12-05 21:25:21 följande:

eller så är alla ute på dejt

Fyy.. inte tänka så om folk.
  • Smecker
    giftgrodan skrev 2011-12-05 21:39:34 följande:
    ok, nu ger jag fucking upp. Här är min presentation: vad är fel med den? Är det som jag misstänker, att jag bara är för tjock och ful för att folk ska vilja maila mig? "humoristisk, smart och omtänksam" är ju verkligen buzzwords, men det är fasen svårt att komma på nåt annat.

"Jag har alldeles för lätt att vända på dygnet och tycker att en dag inte är komplett utan minst tre koppar te. Övriga saker som står högt på min lista är sushi, katter, regn, go, hångel, sarkasm i lagom dos, internet, språk, xkcd, sällskapsspel, höst m m. Är inte särskilt förtjust i antitesen till ovanstående företeelser. Tycker det är extremt viktigt att man klaffar på ett mentalt plan och att man kan ha timslånga diskussioner om allt från universums uppbyggnad (det kan jag typ inget om, lär mig!) till vem som är mamman i How I Met Your Mother.

Jag har tillbringat det senaste året i New York, en stad jag verkligen älskar, men är på väg till Sverige igen och söker nya vänner och förhoppningsvis även mer. Att beskriva vad man söker är ju svårt, men är du en humoristisk, smart, omtänksam kille som gillar serien "QI" är det en bra bit på vägen!"
    Suveränt, den hade jag garanterat gått igång på. Lägg upp ett par tutt-bilder bara för att gardera dig så är du i hamn.
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-05 23:13:41 följande:
    haha, va kul att du inte har svar på talSkrattande
    Tsss.. han är kille. Visserligen hångelvänlig, men that's about it.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!