Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Innan midnatt idag misstänker jag :p
Innan midnatt idag misstänker jag :p
Hade ju tänkt lägga ner nätdejtingen men fick otippat kontakt med en supertrevlig kille. Dock har han barn och bor inte i stan...men för övrigt verkar det bra :p 2012 kanske börjar bättre än hela jävla 2011
MammaH: nä ca 3-4 mil men problemet är att jag har väldigt lite tid utan barn så restiden kommer iaf stjäla tid att umgås..
har 3 st intressanta killar som jag snackar med på nätet nu men ingen har jag bestämt dejt med. Två st bor i stan som känns mer intressant än den andra som inte gör det.
Han som inte bor i stan har barn också vilket jag helst INTE vill så han går nog bort, tyvärr.
Den ena som verkar mest intressant har dock ett jobb som krånglar till det lite
jobbar på samma företag, men det är ett jättestort företag och har inte träffat honom i jobbet så att säga utan bara på nätet.
Antagligen dejt på onsdag :) hade kontakt med denna kille i höstas men sen rann det ut i sanden innan vi hann träffas. Nu kanske :)
Hade ju tre killar som jag messade med som verkade intressanta, men nu finns nog bara en kvar. En har jag haft kontakt med sedan i höstas men han är väldigt loj på sidan så jag räknar inte med honom. Hade han velat hade han varit mer intresserad.
Den andra killen har barn och det är faktiskt inget som jag är intresserad av. Då ska jag verkligen hitta nån som bara knockar mig direkt från första meningen för att jag ska känna att jag vill inleda något med någon som har barn. Har ju barn själv och jag tycker det blir för rörigt med barn åt alla håll och kanter...
Den tredje killen är också den jag haft mest kontakt med och som jag funderar på om jag ska gå på dejt med på onsdag. Han verkar intressant men det är han som jobbar på samma företag som mig, å andra sidan är det STOOORT. vi jobbar dock just nu bara några våningar ifrån varandra men har inte stött på honom hittills...
Så jag ska nog satsa på honom... söt, verkar trevlig och har ett bra jobb :p
Dejt planerad till på onsdag...inga direkta förväntningar men har nu vid nyår bestämt mig för att bara go with the flow. Har en tendens till att haka upp mig på saker. Dessutom har jag varit inne på ett seriöst förhållande o det vill jag ha i förlängningen men inser nog att jag inte kan få det seriöst så snabbt eftersom jag har väldigt lite tid...
JAg hoppas denna kille är trevlig o att jag inte blir skraj som vanligt