Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 15:31:17 följande:
    Min tolkning är att han vill sätta på mig.
    haha jo så långt fattade jag med men menade mer i det långa loppet. Ni har väl ändå träffats ett tag va?
  • Anonym (ny)

Laddar för dejt i morgon och jag har nu haft nyår då jag lovat mig själv att gå in med en helt annan syn på saker och ting. En syn där jag ska ha roligt och inget annat. Se vart det leder helt enkelt!

• Anonym (ny)
    bellis79 skrev 2012-01-04 10:12:10 följande:

Fick meddelande igår att han jag träffar mår inte så bra nu, är för mycket med barn, jobb o separationen så där har jag svaret på hur han är mot mig, ska ta o backa nu.. vet ej ens om jag vill ut o resa i februari.. jag drar nog öronen åt mig..

Tänkte på igår att om jag skulle falla hårt så har jag vänner o familj som backar upp mig men ej han.

Skulle han göra det så har han ej ng vänner knappt o ingen direkt familj men han har mig..

Gör jag rätt som backar lite? Tror han får komma till mig när han mår bättre om han nu gör det..

jag har själv varit personen som sagt "det är mkt med separation, jobb och barn" det är i och för sig sant MEN om man verkligen vill och är kär i någon osv så ser man till att få det att funka. Jag tycker absolut du ska backa! En person säger inte så om den personen inte tvekar!
  • Anonym (ny)

Bara 2 timmar kvar till dejten nu... börjar bli lite nervös men den där hemska nervositeten som jag hade i början av hösten har lagt sig. Har aldrig dejtat så många förut som denna höst haha så jag börjar bli van. Jag är ingen dejtande person annars. Detta är 6:e personen nu sedan i augusti. Kanske inte är mkt för andra men för mig är det jättemkt. Jag har kanske gått på regelrätta dejter 6 ggr i hela mitt liv innan haha

Jag har tidigare träffat folk på krogen och då blivit ett par direkt mer eller mindre så jag har egentligen bara dejtat lite en gång förut och det var innan jag träffade mitt x. Då dejtade jag 2-3 st innan honom men bara med 1 dejt på varje person och sedan dejtade jag honom 2-3 ggr innan vi blev ett par haha så jag är rätt ny på detta. Börjar dock känna mig lite uppvärmd

Funderar lite kring denna dejt. Han verkar väldigt glad och lättsam, men vi har egentligen inte snackat så mkt online så jag vet nästan inget om honom. Så vi får väl se...men vi har ju jobbet gemensamt så i värsta fall får man väl falla tillbaka på det haha.

Ska ta en fika, får se hur det går.

• Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-04 14:33:07 följande:
    Nu har han svarat på mitt mail. Han svarade "För säkerhetsskull så blockar vi varandra" Och så blockerade han mig.

Vilken jävla tönt!
    haha han kunde inte ens ta en konflikt!! bra att han visade sin rätta sidan tidigt!! jobbigt om man gillar en person men bättre det händer nu än när du kärat ner dig ordentligt!
  • Anonym (ny)

Bor inte i en liten stad utan en av sveriges typ största städer men det känns ju ändå som alla känner alla och på nåt sätt så känns det konstigt när man dejtat några st. Tänk om man springer på nån annan av de gamla dejterna på en ny dejt osv det är min mardröm och att situationen ska bli jättekonstig. Bara jag som tänker så??

• Anonym (ny)
    Smecker skrev 2012-01-04 16:50:56 följande:
    Ja. Vem bryr sig egentligen? Det är väl inte förbjudet att fortsätta dejta bara för att man dejtat någon annan som det inte klaffat med?
    nä det är inte så jag menar...tycker bara det känns konstigt...inte mot honom utan för min del. att det känns märkligt på nåt vis.

Fan jag HATAR att dejta, kan ju ha med det att göra!! Jag tycker det är hemskt. Första månaderna tycker jag bara är en pina, tills man känner sig lite tryggare i relationen och kan njuta av att vara kär...
    Får se hur denna dejt utmynnar. Han vill helst fika men jag gillar inte riktigt att sitta och "glo" på varandra så jag hoppas vi ska ta en promenad vi får se...
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2012-01-04 17:01:01 följande:
    Har nog med det att göra, ja. It's all in your head. Det blir lättare när du slipper dejta
    kan inte hjälpa att jag tycker det är jobbigt att dejta. alla är inte lika framåt och enkla som du
    en del är blyga och tycker sånt är jobbigt,,,men jag jobbar ju ändå på det för jag går ju dit. har ju facat min skräck flera ggr nu i höst och vinter så jag försöker ju ändå! :p
  • Anonym (ny)

back from the date...det var en trevlig men kall dejt haha vi var ute och gick men det var skoj. hoppas det blir fler ggr!

• Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2012-01-04 19:07:07 följande:
    låter som ni hade det trevligt
    ja det som var bäst var att vi var tysta rätt mkt men det kändes INTE jobbigt. Det är annars så jävla hemskt och jag har upplevt det varenda gång förut att OM det blir tyst så känner jag en panik över att jag måste prata men det gjorde jag inte plus att vi kunde skratta och det var väldigt avslappnat
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!