Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hoho, hittade en referensmanual till den kära gamla "brödburken" ...

Har fixat en diskett som en image då, har inte min hårdvaru 64'a kvar då jag sålde den för många år sen. Testat spara lite och se om man kommer ihåg något av alla kommandon.

• Racer x
    Madida skrev 2012-04-01 20:58:28 följande:
    Så gulliga ni är! Massa kärlek

• Racer x
    takida skrev 2012-04-01 22:40:53 följande:
    Är det nu man ska ha i baktanken att det är 1 April?
    Det känns så
  • Racer x
    Madida skrev 2012-04-04 13:18:25 följande:
    Skärpning i tråden! Nu när jag är tillbaka får ni ta hänsyn till att jag inte kan våga online hela tiden. Alltså får ni inte skriva mer än vad jag orkar och hinner med att läsa ikapp. Och tänkt på att jag främst hinner surfa från mobilen så allt tar längre tid

Skippa livet och härja på FL istället...
  • Racer x

Vilket jefla ös det var idag.

Fasiken ska det vara så svårt att skriva något på typ HP istället för att läst profilen flertalet gånger. Snart blir det block. Eller är folk så glömska.

• Racer x
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 23:10:48 följande:
    Men vad har du skrivit i din profil egentligen? Du verkar vara en ganska deppig småbitter herre och om du framställer dig lika deppig på datingsidorna kan jag verkligen förstå att mailen inte plingar hela tiden... No offence!
    Har inte skrivit så mycket men inget negativt, får inte ett mail ändå eller svar och jag skulle ha skickat till någon.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-04-04 22:46:22 följande:
    Hade jag kunnat så hade jag gjort det. Eller nej, hade jag haft så mycket ledig tid att jag kunde härja här hela dagarna så hade jag rest bort. Låååångt bort. Badat och druckit drinkar. Och legat med massa bartendrar
    Behöver väl inte åka så långt för det.
  • Racer x
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 23:22:41 följande:
    Man måste ju verkligen sälja sig själv när man skriver texten. När jag pluggade skriftlig framställning och stilistik fick jag verkligen lära mig vikten av att få läsaren att fastna vid första raden. Då har man liksom inte råd att börja pressen med "Fy vad jobbigt att beskriva sig själv" eller "Jag är jättedålig på presentationer" inte sagt att du nödvändigtvis skriver så men det är värt att lägga krut på en bra opening
    Vad skulle man få ut av att skriva det. Har läst många tjejers presentationer. Och många har något posetivt över sig.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-04-04 23:29:39 följande:
    Kanske inte. Men jag vill ha sol och värme också. Och svettiga nakna överkroppar
    Det är väl varmt på Cypern
  • Racer x

Nix, dags för sängen.. Ska ju upp tidigt som vanligt.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!