Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-04-11 11:30:37 följande:
    Fnys, kom igen när du suttit i en riktig finsk bastu!
    Men hur många har 28 grader i en garderob typ??? Tungan ute
  • Racer x
    Madida skrev 2012-04-11 18:56:50 följande:
    Nu blir det snart väldig jobbigt för min del. Jag räknar med att ni skickar massa bra tankar så jag fixar att vara den bad ass jag kan och bör vara!
    Go medival on their ases
  • Racer x
    Anonym (i) skrev 2012-04-11 21:07:36 följande:
    Höll också på bli knäpp... Gjorde "helt enkelt" så att jag tog fram stativet, ställde in fokus och självutlösaren och knäppte ett (stort) antal bilder... Man känner sig inte helt naturlig, och jag ser minsann lite småsur/uttråkad ut på bilden jag till slut valde. Men den får duga tills vidare. Fick ett andra mail efter att jag lagt upp bilden. En kille som såg helt okej ut och verkade trevlig. Men jag räknar inte med napp direkt  

Sen hörde mitt ex av sig, vilket han gör ibland, och ville träffas ikväll... Som om han kände på sig att jag är ute på jakt efter nytt blod... Har lyckats få ex som inte riktigt vill släppa taget, även om det är de som lämnat. Men de har missat sina chanser nu!
    Haha, det är inte lätt att ta foto på sig själv. Har provat många gånger, men misslyckas för det mesta.
  • Racer x
    Anonym (i) skrev 2012-04-11 21:20:19 följande:
    Den klassiska med armen så långt från kroppen som möjligt men ändå kunna nå avtryckaren? När jag var yngre blev det några såna..men nu ser jag bara hur konstiga proportioner man får. Jag gör mig bäst på några meters avstånd, haha..

Men varför inte spegelbilden, gärna med blixt och smutsig spegel..

Nej, bäst är nog kanske bilder där man inte är beredd på att bli fotad, då man ser glad och naturlig ut, utan störande ex eller kompisar med i bilden, eller andra skumma bakgrunder men de är ju inte så vanliga tyvärr! 
    Ren spegel och utan blixt funkar, synd att man skymmer halva ansiktet
  • Racer x
    Madida skrev 2012-04-11 21:27:09 följande:
    Det är dåligt. Piss och helvete!

Mitt hjärta behöver vila. Jag behöver vila!

Funderar med att kolla på jobb och jag kanske kan ta semester en vecka. Resa bort.   

• Racer x
    Madida skrev 2012-04-11 22:50:16 följande:
    Fan vad ni tjafsar! Jag har inte tålamod med det ikväll! Skärpning och skicka lite kärlek åt mitt håll istället!!!
  • Racer x
    takida skrev 2012-04-11 22:58:00 följande:
    Jag funderar strakt på att gå och lägga mig nu, vem vet jag kanske vaknar upp pigg, utvilad och sådär strålande glad...Den sista veckan har vart skit men som tur är så lär det bli bättre
    Sov så gott det går.

Ska själv upp samtidigt som madida, och ta mig till jobb.
  • Racer x
    Smecker skrev 2012-04-11 23:03:05 följande:
    Alla har RÄTT att vara det, på samma sätt som alla har RÄTT att ifrågasätta både anledning och motiv till att vara det.

Personligen anser jag att ett borttagande av anonym-funktionen enbart skulle vara av godo, eftersom det skulle innebära en självsanering på forumen. Hur många skulle våga posta sina unkna åsikter om t ex muslimer, politik, våldtäkter och annat skit om de var tvungna att stå med sina nick även i amningstråden, boktråden och musiktråden? När alla kan gå och se vilka åsikter man EGENTLIGEN har och vilken person man EGENTLIGEN är? Det är nog rätt många som skulle tveka både en och fem gånger innan de klickade på Posta-knappen i det läget.. även i den här tråden. Varför är man rädd för att vara öppen med att man dejtar eller vill dejta?
    Av dom forumen jag använder så är det bara här på FL man kan vara anonym vilket är väldigt märkligt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!