Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-07 13:13:51 följande:
    Frågan är om man ska färga håret i vilken färg isf?

Ladda ner appen haircolor och se vad du passar i görkul:))
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-03-07 13:28:19 följande:
    Kom m förslag, ska bjuda dejten på

Middag o det får ej vara för komplicerat- vad kan man tänka sig?

Har funderat på varm rödbetssallad m quionoa o getost men det känns lite kaninaktigt.

Tagiatelle med sås av räkor, rökt lax, purjo, grädde och vitt vin samt parmesan över:))
  • Vanilla ice queen
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-07 13:43:30 följande:
    Tagiatelle med sås av räkor, rökt lax, purjo, grädde och vitt vin samt parmesan över:))

Hummerfond och vitlök också såklart:))
  • Vanilla ice queen
    Anonym skrev 2012-03-07 13:58:17 följande:
    Köp färdig pizzadeg och gör en pizza med hemmagjord tomatsås (tomatpure, salt och frysta örter) strö över massor med mozzarellaost in i ugnen. Efter ugnen, strö över kräftstjärtar och ruccola och spritsa över aioli .

Hoppsan blev anonym
  • Vanilla ice queen
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 14:00:43 följande:
    Ja jag har som sagt både hittat vänner och ett äktenskap på nätet men det är ju inte som förr.. saknar den där chattgrejen som fanns då..

och nu är ju alla så hysteriska och ska träffas efter typ 2 raders skrivande.. I THINK NOT!!!!!! då får man ju varningsflaggor direkt i skallen.

Sen så är det ju den här grejen att man blivit gammal och feg.. Inte lika framåt längre som när man var 20.

Har ni tips på vad man ska göra på första träffen om man inte är en översocial och pratglad typ på första mötet?

säg nu inte middag för två hahaha.. bio låter ju urtrist för då lär man ju inte känna varandra iaf

Jag har nämligen kanske ett span på G men vet inte om han är intresserad och han kan nog vara lite blyg och jag är inte sådär jätteframåt i början

Intensivkurs i att dansa bugg Det ska jag göra på min date med Mc Dreamy Helt perfekt! Man är nära, skrattar, rör sig och sen går man på after bugg och tar ett glas vin och då har man ett bra samtalsämne eftersom man gjort ngt kul tillsammans
  • Vanilla ice queen
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 14:09:30 följande:
    aaaaaaaaahahaha shit va avancerat!

Kanju sluta ganska illa om man inte har talang för det. Men helt klart en rolig ide för då sysselsätter man sig och gör något samtidigt. Då blir dte ju inte så pinsamt tyst kanske. Vinet får jag nog hoppa dock. men intensivkurs.. finns det? trodde bara man kunde köpa paket på 10 ggr

Det beror ju på vart man bor! Större städer brukar ha:)) här i mitt lilla Eskilstuna finns det:)) Då kör man 2-3 timmar privat med egen instruktör:))
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-07 15:01:44 följande:
    Har beställt en resa till Rhodos med min bästa väninna och hennes yngsta dotter, vi åker den 10/6 och är borta en vecka. All inclusive. Bara slappa, slappa, slappa. Och dricka drinkar. Kanske äta. Och sen slappa lite till!

Najs!
  • Vanilla ice queen
    NatalieH skrev 2012-03-07 15:06:27 följande:
    Åh så skönt!!

Måste nog försöka ta mej i väg nånting men tyvärr så blir det nog tidigast till nästa vinter

Man blir ju inte så rik av att vara mammaledig tyvärr......  

Inte av att vara landstingsanställd heller Hahaha då får man inte lön utan snarae överlevnadsbidrag
  • Vanilla ice queen
    s07 skrev 2012-03-07 15:46:37 följande:
    Tack för mattipsen! Rökt lax fick mig att tänka på färsk pasta m sås innehållandes rökt lax riven citronskal o gräslök. Sallad till. Gott o snabbt plus smarrig efterrätt till...blir väl ok! Skulle säkert kunna göra mer men hinner inte. Det får bli en vardagsmiddag. Få se om han vill ha vitt vin till!

Lycka till och ha så kul
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!