Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bellis79 skrev 2012-03-12 14:02:33 följande:
    Exakt eller om han får sin vilja igenom o kolla skräck, mina naglar i hans knä..

Skräck, perfekt då har du ju till och med anledning att krypa upp och lägga huvudet mot hans axel=))
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-12 14:05:34 följande:

hahahahaha gör det inte med fel perosn bara, satt uppe i min kollegas knä när vi var på bio med naglarna i hans arm såg säkert helt mysko ut

Hahahaha
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 19:22:25 följande:
     JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA!!!!!

Gissa vem som bor själv?!!!  Fattar inte riktigt hur det gick till men tydligen trillade poletten ner till sist. Tjohooo!!!!!!!

{#emotions_dlg.flower}Solig
  • Vanilla ice queen

Woohoo ska på konsert i morgon med Arvingarna! Öl och bugg ska bli görkul! Och nää jag lyssnar inte på dansband till vardags

• Vanilla ice queen
    bellis79 skrev 2012-03-19 13:18:29 följande:
    Nu får ni inte tycka jag är en konstig prick ( eller så tycker ni det) . Min kompis var lite intresserad på vem jag träffat och var inne på HP och kollade och ringde och sa att han är nog Online.
    Det får han gärna vara men vi messades i torsdags, har ej hörts av sedan dess , jag hörde av mig i lördags o önskade honom en trevlig helg. Han har inte svarat och blev lite sårad att han nu var inne på HP.

Självfallet får han vara det, vi har inte lovat något men jag har nog missbedömt allt, han är nog inte så intresserad även om jag ändå tror att han vill ta det soft och inte tagit något iniativ så får jag inte bra magkänslor. Min tanke är att om han kan hänga där, varför kan han inte då sända ett mess till mig?

Han hade sina barn i helgen så förstår om han inte varit kontaktbar som vi diskuterat här inne tidigare men nu gick luften ur mig och jag ger upp eller så är jag allmänt känslig då min sömn är kass o maten är kass pga allt med jobb o stress nu:(

Typiskt oss tjejer att läsa in alldeles för mycket mellan raderna. Men jag kan nog tycka att man kan knappa iväg ett sms trots att man har sina barn. men killar har ju lite svårt att göra två saker samtidigt... Har du testat att se hur lång tid det tar innan han undrar vart du håller hus om du struntar i att kontakta honom?
  • Vanilla ice queen
    bellis79 skrev 2012-03-19 13:50:36 följande:
    Ja det är la det.. jag vet ju vad jag hade gjort men vi är alla olika, tycker bara häng ej fasiken på HP då..
    Men vi har ju inte kommit någonstans och jag kommer göra så att jag inte kommer kontakta honom nu...

Låter som en bra ide enligt mig. Men WTF jag hänger ju fortfarande i tråden som ärke singel så mina ideer kanske inte är de bästa *skratt*
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-03-19 14:02:42 följande:

Blir intressant att se hur länge du kommer hålla dig.

Varför skulle han inte hänga på HP? Är ni ihop? Har ni kommit överens om exklusivitet?

Meh det är väll klart man undrar hur han hinner det när han inte har tid att svara på SMS... Jag skulle bli irriterad och känna mig dissad iaf.
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!