Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag ska låta er vara ifred i tråden... lycka till med all dejting! {#emotions_dlg.flower}

Smecker skrev 2011-12-04 11:47:31 följande:
    Självklart, men är det något du funderar på så måste du ju självklart kunna prata med honom om det. En sån grej som ifall ni skall anse er vara ihop eller inte är rätt så fundamental och kan ställa till med deep shit framöver om en tycker si och en tycker så. Att vara i nuet innebär inte att man flyr från de jobbiga samtalen.
    Ja, men herregud... vilken stor grej du gjorde av det här nu då!!
    Denna tanke kom till mig just i denna stund jag skrev det. Just nu ligger killen och sover och jag tänkte inte väcka honom pga detta. Vi ska träffas ikväll och jag kan ta upp det då... 
    Jag har inte flytt det minsta... och känner mig väldigt missuppfattad just nu.
    Heidi1 skrev 2011-12-04 11:48:49 följande:
    nej inte lämna oss
    Jag tänker fortsätta att läsa om er fram och motgångar så på så sätt tänker jag inte lämna er... men tänker ligga lågt annars bara Glad
    etanol skrev 2011-12-04 11:44:40 följande:
    Gör inte misstaget att hålla inne med funderingar bara, ärlighet äger verkligen. Finns få grejer som sammanför så tight som rak kommunikation. Du, lycka till med nästa dejt. Själv ska jag svära över min dator en stund, vi har verkligen en skitdålig kommunikation just nu...*svär*
    Tack, nä det ska jag inte göra och har inte haft det som målsättning heller Glad

Lycka till med datorn... att slänga ut den genom fönstret har jag hört ska vara ett bra sätt att bli av med problemen Flört
    kristinah skrev 2011-12-04 12:58:16 följande:
    Sluta tjafsa börja ge mig råd innan jag mailar när jag inte borde!
    När hade ni kontakt senast då? 
    Men som en vän sa till mig... det här med spel är bara dumt. Vill du skicka ett sms så skicka ett sms. Är han seriöst intresserad som mottas det bara bra. Tas det inte emot bra så var det nog inte meningen att det skulle vara ni iallafall.
    Men skriv inga krav, uppmaningar eller sånt.

Nä, måste ta och äta lunch för att sedan åka iväg och jobba... lycka till! 
    Smecker skrev 2011-12-04 13:04:58 följande:
    Ber om ursäkt. Menade inte att få dig att känna dig missuppfattad, och inte heller att du måste fråga honom pronto, bara att det kan vara ett lämpligt sätt att stilla dina funderingar.
    Det är lugnt och jag är inte så dum som jag ser ut Flört
    Smecker skrev 2011-12-04 13:11:35 följande:
    För ovanlighetens skull är vi helt överens Tungan ute Skrattande Flört
    Haha... å tack detsamma! Flört Skrattande
    bellis79 skrev 2012-01-03 11:33:30 följande:
    Jag tycker om honom trots att han är lite svår, vill ej ha honom ur mitt liv heller men just nu har det hänt lite för mycket saker som gör att jag bara vill ha lugn o ro o inga bergodalbanor som är jobbiga..

O just när jag skriver detta så kommer ett mess att han tänker på mig.. jisses säger jag..
    Vad är det med killar och allt detta... de är inte som oss, det är bara att inse.
    Killen jag dejtar försvinner in i sin lilla egna bubbla när han får mycket/stressigt på jobbet. Och då händer inte mycket gentemot mig. Sen kommer han ur stressen och då kan han höra av sig mycket bara för att det passar honom.
    Jag vet faktiskt inte vad man ska tycka om detta beteende? 
    s07 skrev 2012-01-03 11:42:05 följande:
    Anonym- ja, sånt har jag också noterat. Ok när det är ens partner och man förstår varför men det är jobbigt när man inte vet status på relationen än. Jag brukar vilja ha ngn slags indikation på att mkt händer, då bryr jag mig inte nämnvärt...
    Jo, och så försöker man få den där indikationen. Som bara kunnat vara ett litet, litet kram i ett sms eller hej, allt är bra eller nåt... men så tillslut känner man sig så onödigt på BARA för att de inte kunnat bemöda sig liiiiiiite! Suck!
    uniMog skrev 2012-01-03 11:56:00 följande:
    Det finns massor med kvinnor som är precis tvärtom och massor med killar som öser bekräftelse över sina kvinnor. När jag är stressad, ledsen eller arg så fungerar jag också som de killar ni beskriver, medan min sambo verkar vara tvärtom.

"män är från mars" är det störta bullshit (efter the game) som någonsin kommits på. Det gör mig upprörd på riktigt.
    Det är KLART det finns undantag det finns det ALLTID! Det är jag helt och fullt medveten om. Nu skrev jag bara utifrån min syn på det hela och de killar jag träffat.
    bellis79 skrev 2012-01-03 11:57:34 följande:
    Nej det är precis så det är + privat för honom just nu.. o så vill man ej vara för på...
    O precis att när det passar honom så... jag vill ha det jämt o lungt o att man slipper sitta o fundera... Tar alldeles för mycket tid o energi som är onödig..
    Japp, men man får helt enkelt fokusera på sig själv dessa perioder och tänka på annat och göra nåt man själv tycker är kul.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!