• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-05 12:50:04 följande:
    Alltså kolla inte dejtingsidor när ni äter. Man kan mötas av .... mindre tilltalande bilder och sen tappa den lilla aptit man hade Kräks

Sa jag att jag vann på triss liksom jag! på triss! jääääääj!  
    Grattis.
    Farsan vann ju 100 000 på triss. Det hade varit bra...
  • Nicke
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:52:40 följande:
    Nja, jag tänker inte vara som ett plåster. Vill han ses igen så får han föreslå det.

Men en sak har man ju lärt sig, som om man inte redan visste., ha inte sex på andra dejten!
    Att man aldrig lär sig.

Jag SKA vara en fin flicka, jag SKA vara en fin flicka, jag SKA FANIMEJ vara en fin flicka...fortsättningsvis.
    Men det känns ju jobbigt att du inte vet.. eftersom att du frågar oss?
  • Nicke
    takida skrev 2012-03-05 13:44:26 följande:
    Niklas?
    Det skulle jag aldrig säga för det är inte sant.
  • Nicke

Ah, man ska akta sig för att råka dejta någon från den här tråden för då blir man omdiskuterad sen? Det är ett öppet forum.

• Nicke
    Legacy skrev 2012-03-05 15:24:40 följande:
    Dejta är okej, men att ljuga om intentionerna är väl så lite okej det kan bli va
    Det beror väl på vad man säger.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-05 15:29:16 följande:
    Mina hyllor är sneda för fan låt mig vara lite småsur sen var det inget nytt detta, han har redan sagt allt utom massageoljan i tråden, och hyllorna kommer alla fan se sen när de kommer hit och undra vem fan som satt de snett
    Det går att fixa till.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-05 15:37:37 följande:
    Ja om jag drar i ögonvrårna och kisar som en kines ser det fan bra ut. Om jag har ryggen åt väggen det gäller dessutom.
    Ja, eller så fixar man till skiten så att det blir rakt? Du vet.. vattenpass och sånt.. (fast det kanske inte riktiga män behöver använda).
  • Nicke

Ska du berätta att han kan råka ut för att bli "offentligt" sågad också?

• Nicke
    Smecker skrev 2012-03-05 16:55:33 följande:
    Glöm inte berätta innan efterfrågandekopian kommer hem till honom. Jävla tur att vi aldrig kommer dejta.. herremin.. funderat på att bli utredare åt polisen? Obestämd
    Tur att det finns folk som skiter fullständigt i sånt då.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!