• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det är OK att vara OT nu. Det är en naturlig utveckling.

• Nicke
    Heidi1 skrev 2012-02-17 21:53:01 följande:
    Vad bra, för hur skulle annars dena tråd leva vidare om vi inte fick vara OT
    Det hade blivit väldigt tråkigt
  • Nicke

Vad är grejen med tjejer som skriver och verkar superintresserade och sen bara slutar hon att skriva? Det har hänt fler än en gång och vi har liksom inte kommit så långt att jag känner att det är mig det är fel på. Är det klipp och klistra och sen svarar man på det man har fått tills det kommer upp något "bättre"?

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-17 22:37:39 följande:
    Ibland tror jag det. Jag skrev fram och tillbaka med en kvinna, säkert 15 gånger var. Sen vart det helt tyst i kanske tio dagar. Sen bad hon om ursäkt för att hon inte hade skrivit. Efter det var det tyst igen. Idag fick jag två brev från henne. Det ena var bara en kram och det andra var bara en ofullständig rubrik, inget innehåll. Märkligt...
    Ja, det blir ju så tråkigt att lägga tid på det då..
  • Nicke

Lite vätskebrist för miss Legacy misstänker jag så nu får hon dropp.

• Nicke

Jag skulle åka och köpa lite onyttigt skit till mig och min ensamhet men satan, det snöar fan i sidled och sen är det plusgrader så det ligger tungt på vägen. Kom en bit men jag fick vända. Där fick man för att man bor på landet.

• Nicke
    NatalieH skrev 2012-02-18 20:25:05 följande:
    Stackars!!
    Själv spricker jag snart av allt jag proppat i mej  
    mmm får väl baka igen då
  • Nicke

Jag är Bigbrothernörd och det är ju premiär imorgon. Bäst för... alla att det är plogat imorgon så att jag kan få mitt skit!

• Nicke
    Glädje58 skrev 2012-02-18 20:33:47 följande:
    Jag tror att jag spricker. Hittade en kvinna nu på nätet, rätt så ung, och så söker hon en något yngre än mig. Hon är så himla vacker när jag tittar på hennes ögon och utstrålning. Hon har svarat på mitt första mejl, får se om hon fortsätter på mitt andra...
    Håller tummarna!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!