Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-09 23:16:42 följande:
    Men jag har tänkt mycket nu på kvällen och man måste ju kunna fråga en sån enkel sak.
    Det är ju inget konstigt eller dumt att jag vill veta om han håller på med fler än mig.
    Om han nu tar det som att jag sätter krav på honom eller blir irriterad så är han ändå inget att ha.:) 

En sak som är bra i ett förhållande, det är att vara tydlig med hur man mår, vad man tycker osv... Om det nu får dig att känna dig lite sådär, att han är så aktiv på dejtsajten, så tycker jag att det är viktigt att du förmedlar detta. Gå inte omkring och tro att han ska förstå det, för så funkar det inte.

Var tydlig med att berätta för honom hur det känns för dig att han fortfarande är aktiv på sajten. Fråga om han fortfarande söker någon ny. Tala inte om för honom hur han ska bete sig, det får han själv ta itu med. Det viktiga är att han förstår att hans beteende får dig att känna dig lite obekväm.
  • Glädje58

Tusan också, nu fick jag mail från hp om att de hade upptäckt att jag hade flera konton. Blev uppmanad att avsluta alla utom ett. Ja ja, synd att jag blev tvungen att avsluta mitt skojkonto, det har faktiskt gett bättre resultat än mitt riktiga.

• Glädje58

Fan, nu blir jag lite fundersam. Här på jobbet har de fått upp en fin julgran och jag vet hur det brukar bli, efter några dagar så börjar den att barra för att ingen vattnar den. Så jag tog tag i grenen för känna efter om den var våt. Är det okey att göra så på en främmande gran? Jag skulle ju aldrig göra så på en främmande kvinna.

• Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-10 11:49:39 följande:
    Och jag är framme sen ca 24:00 inatt, jävla väder som ställde till det :-P
    Samma jäkla otur med vädret som du hade för två veckor sedan. Är det bara jag som upplever att det stormar om ert förhållande :)
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2011-12-10 21:02:16 följande:
    ... har träffat vårdensvärdenste man. kram

Jag har för mig att du jobbar inom vården. Han du har träffat, är det någon inom vården också? Flört
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2011-12-10 21:02:16 följande:
    ...vårdensvärdenste man...

Har du lust att utveckla din bild av honom Skrattande
  • Glädje58

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp... En lobotomering som tar bort längtan efter kärlek, någon att vara tillsammans med, längtan efter närhet. En sån julklapp vill jag ha Tomte 

Efter det skulle jag kunna leva i harmoni och med ett lugn i kroppen...

• Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-11 01:09:14 följande:
    Jag önskar mig en man som ger mig fjärilar i magen,
    Du kan få en liten ask med puppor som du kan svälja. Efter några veckor kommer du ha fjärilar i magen Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-11 11:19:44 följande:
    ...På tal om träning - du borde bli min personliga tränare Jag är så otränad att min kropp är som typ fluffig spaghetti Provade att göra lite övningar för mage, armar och ben i fredags. Kan fortfarande knappt röra mig. Det är komiskt men samtidigt - såhär otränad vill jag ju inte vara...
    Att börja träna är en konst i sig. Börja riktigt mjukt, ha gärna en period på minst en månad där du låter kroppen vänja sig vid att göra lite nya rörelser. Det finns ingen anledning att stressa sig fram med träningsvärk i kroppen.

Jag har själv varit sjuk i någon månad så träningen har helt uteblivit. Känner verkligen att det saknas i mitt liv. Jag ska försöka börja lite mjukt på tisdag. 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-11 15:03:13 följande:

Bra att kunna, men ska man känna sig riktigt trygg där ute, så måste man behärska Kick-Back-Fart-Attack. Det är en bakåtspark samtidigt som man lägger av en brakare. Sparken är faktiskt en human grej, för när brakskiten börjar värka och fräter sönder de inre slemhinnorna i näsan, så är det skonsamt med en spark innan.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!