Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-11 14:26:58 följande:
    ...Okej kan alla bara liksom hålla tummarna för att inte typ stormen Gudrun 2 drar dram nu när jag ska hem. Bitte? de 55 milen känns så mycket kortare utan storm    

Jag ska kontakta smhi och be dem döpa om stormarna till Laurora istället  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-12-11 19:15:54 följande:
    förresten, var det dumt av mig att outa mig på det viset? att säga såna saker till honom? jag tänkte att han förtjänar ärlighet då jag gillar honom mkt

Jag tycker att det var jättebra av dig att vara tydlig  Glad
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-11 18:41:36 följande:
    Vi har mailat i tre veckor och träffades för första gången igår förmiddag. Han flög in från helsingfors och vi spenderade lite drygt ett dygn tillsammans i Sthlm. Jag har haft det helt underbart och det är sjukt att man kan lära känna och få en så pass bra bild av en persons personlighet bara genom att skriva till varandra.

Grattis till er båda  Solig   Vad händer nu framöver?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-12 04:56:54 följande:
    ... Du behöver en större machete i ena handen, en flaska valfri >40% dricka i andra handen, en cool hatt och ett stort jävla primalbröl. 

Sen kan vi läsa om fortsättningen i aftonbladet eller på polisens hemsida Skrattande
  • Glädje58
    ... Du behöver en större machete i ena handen, en flaska valfri >40% dricka i andra handen, en cool hatt och ett stort jävla primalbröl. 

Om du råkar skada någon med din machete, kan man då kalla det för singelolycka?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2011-12-12 05:05:03 följande:

men titta se där två till som är vakna  

Nej, jag har bara råkat skriva i sömnen Glad

Ja, fy tusan vad trött jag är. Har jobbat en hel arbetsvecka på 2,5 dygn. Slutar nu kl 07. Sen ska jag hjälpa min vän med lite special-hjälp. Fan vad jag längar efter min säng.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-12 05:07:25 följande:
    Glädje58 skrev 2011-12-12 05:03:41 följande:
    Om du råkar skada någon med din machete, kan man då kalla det för singelolycka?
    Fan, nu börjar det lukta makrill här. Glömde totalt mängden Göttlaborgare i tråden.. Tungan ute Du, Kurtan, gå och peka finger åt nån GAISare är du snäll Flört

Du, vad är den bredaste du har dejtat någon gång?
  • Glädje58
    ...en flaska valfri >40% dricka i andra handen...
    Förslagsvis single malt, för oss singlar  Skrattande
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-12 05:56:31 följande:
    Det är upp till var och en! Vet inte vad etanol föredrar..  hon kanske inte är så kinkig?

Men hon har väl låtit lite kinkig senaste tiden? Eller var det kinky?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!