Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag svarade på ett mejl nu, som har vandrat fram och tillbaka under en månads tid. Hon är väldigt försiktig och vill inte träffas med en gång, utan det ska skrivas en hel del innan hon vill blotta sig. Jag har inte sett något foto på henne ännu och hon pratar om diverse handarbete. Undrar vad hon är för gumma egentligen?

• Glädje58
    Smecker skrev 2011-12-12 06:15:49 följande:
    Jag har också märkt det. Hon kanske inte fått lasagne på länge. Eller så pillade någon på hennes tvätt. Då kan jag med bli kinkig. 

Speciellt om man har tvätten på sig
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-13 13:32:28 följande:
    ... för att jag färgade håret mörkt. väldigt lägligt
    Blev du nöjd med kulören?
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-13 14:13:30 följande:
    Klass 3 varning Skrattande såååå ballt!
    Du är för jävlig  Skrattande
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-13 14:20:06 följande:
    Nej jag färgade håret för att jag var dåligt förberedd på en utbildning jag skulle hålla i laser och fibersäkerhet
    Låter som en självklar lösning på problemet, något att ta efter kanske. I mitt fall skulle till och med en hårförlängning sitta bra  :)

• Glädje58
    Laurora skrev 2011-12-13 18:02:56 följande:
    0
    Å andra sidan hann du lära känna honom under tiden du åkte sextio mil hem till honom  Solig
  • Glädje58
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-12-13 18:27:47 följande:
    ...Hur lång tid ska det ta att komma över ett ex? Jag känner inte det minsta för att dejta, fast jag vill träffa någon. Tror jag. 
    Räkna med ett år i alla fall...
  • Glädje58

Det kan vara svårt att komma över någon. Det är två saker, dels så ska man komma över den känslan att man vill bli ihop igen. Och dels komma över sorgen/bitterheten/osv att exet har träffat någon ny.

Man hoppas ju oftast att man träffar någon ny före den andra för att slippa lida... 

Men ju mer argument man hittar för att inte vilja bli ihop igen, ju lättare är det att låta exet träffa någon ny 

• Glädje58
    kristinah skrev 2011-12-13 21:51:04 följande:
    Fick mailet idag Dissas dumpad och just nu är jag en pissig boll, ett knyte av sorg och skit! Så är han borta..han den enda som nånsin kallat mig för snygg och attraktiv och fantastisk Känner mig ful fet och oattraktiv och så in i märgen sorgsen....
    Kram till den snygga, attraktiva och fantastiska kristinah  Gråter
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!