Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-05-04 17:33:53 följande:
    Jag sitter också kvar på jobbet. Har fan ingen plan alls inför helgen så tja, ingen brådska ;)
    Men oj vad alla har jobbar länge. Är det alltså så det är när man kommer ut i arbetslivet Flört Skönt jag har det som pluggar då.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-04 17:38:32 följande:
    Tack!

Haha, vet inte exakt. Känner mig förfärligt osocial och tänker rymma hemifrån haha... Passar som tur är rätt bra då de flesta vill fira min nån annan dag, körigt idag tydligen :P Hade tänkt umgås med några få utvalda och dricka alkohol - fyller jag en fredag som dessutom ser ut att bli min första barnfria så kändes det som att det skulle passa. :P Men är totalt off, tar dock med mig mina cider och beöker en abv de utvalda få så får vi se vad som händer.   

Ja men det tycker jag du gör rätt i när det är din dag och allt.Glad Vem vet? det kanske blir en lyckad toppenkväll och du hittar en födelsedagspresent Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-04 18:04:17 följande:

Japp! och det vet man aldrig, blir dock jävligt förvånad om jag hittar honom på krogen... om jag nu tar mig dit vill säga, får väl börja med att ta mig iväg överhuvudtaget och se till att äta något. Misstänker att några kakor och ett glas mjölk inte är världens bästa grund... Eller? Skrattande

Chattat med killen jag dejtade förresten, är osäker på om det är bra eller dåligt att han är utom räckhåll ikväll... Oskyldig  
    Haha inga fylle-sms bara det brukar aldrig vara lyckatTungan ute

Nej lite lyxigare mat kan du väl få tag i på din födelsedag hihi.  
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-04 18:31:56 följande:
    Kära bullen... Jag är en kille med ett ovanligt problem...
    Vad är problemet Fredrik?
  • lemonina

Madida skrev 2012-05-04 19:03:28 följande:
    Sådär, då är det dags för dejt nr två. Blir det en skitkväll så dyker jag upp här sen och då räknar jag med att ni är här och håller mig sällskap

Hoppas det går bra på dejtenGlad
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-05-04 20:25:44 följande:
    Jag med.. sitter och försöker skriva en uppsats som ska vara klar till på måndag...suck!

Ja det låter inte så roligt det heller. Vad skriver du om?
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-04 20:28:11 följande:
    Jag ligger och jäser i soffan. Kom hem till slut. ;)
    Man kunde ju ha roligare men jag orkar fan inte göra något annat. Det är helt ok! 

Du har en ursäkt om du har jobbat. Samt att då uppskattar man helgerna lite mer än när man pluggar. För då flyter allt bara ihop till en enda sörja och fredagskänslan infinner sig sällan.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-04 20:34:34 följande:
    Ni får hålla tummarna för mig ikväll och inatt. Sonen har ont i magen och mår illaRynkar på näsan

Håller tummarna att han kryar på sig. Hoppas det inte är magsjukan.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-05 08:53:22 följande:
    Sonen har sovit hela natten och magontet och illamåendet är bortaGlad
    Får se vad vi hittar på för äventyr idag:)

Låter bra detGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!