Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-05-06 21:49:17 följande:
    Men alla i tråden har ju olika erfarenheter och jag tror att samtliga som varit i längre relationer gick in i dem med tron att det skulle hålla och kämpade för det. Vissa saker kan man inte veta hur de är förens man upplevt dem. 

Ja visst är det så. Helt otroligt vad man kan växa isär eller förändras. Någon som man trodde var ens själsfrände och alltid skulle leva ihop med fattar man idag inte vad man såg hos.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-06 21:56:12 följande:
    Hur lång tid måste det gå innan man får säga det? Finns det en magisk gräns?
    HAHA 3 månaderFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-06 22:07:10 följande:
    Jag är rätt seg i starten, tar lång tid innan jag älskar någon. Skaffade barn med exet efter sju år, förlovade oss efter åtta och hade planer på att gifta oss men kom aldrig så långt. 
    Oavsett hur lång tid det tar eller hur snabbt det går så, som så många andra sagt, man kan aldrig veta vart det slutar. 

Är likadan när det kommer till att älska någon. Kär kan jag bli ganska snabbt men att övergå till mer är nog lite svårare. Men när jag väl gör det så går det inte över lika lätt. Kan nog även bli kär i kärleken och blandar nog ganska lätt ihop vad jag känner eller inte. Oj vad rörigt detta blev!
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-06 23:01:22 följande:
    Lemonina frågade hur det går för mig, och jodå nerverna på helspänn och bara väntar. Har bestämt mig för att ligga lite lågt idag, inte min starka sida. :P

Har dock sysselsatt mig hela dagen, konstaterat att jag överlevde min första barnfria helg och dessutom tog tillvara på tiden och laddade med ny energi. Känner mig faktiskt väldigt laddad och positiv ang, det mesta nu även om jag inser att jag bara tar små myrteg på en förbannat lång väh men iaf. Men just när det gäller dejtingbiten så är det ju, tja, rätt osäkert läge. Jag är intresserad och vill veta mer om honom, träffas igen osv. Suck!  

Puh!! Det är inte lätt att leta upp inlägg i tråden. Jag är säker på att det finns ett enklare sett men jag tar omvägen.

Men vad är det du väntar på då Cocacola?   
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-07 08:59:24 följande:
    Nej, det är inte lätt alla gånger!

Tja, just nu väntar jag på att höra något från mr knäppis igen. Sen vore det ju bra att få veta lite hur han tänker också, om vi ska ses igen eller inte. Jag tycker att vi åtmindstonde borde ses en gång till... Gärna några fler.  Sen får vi se hur det känns lixom. Men det är ju vad jag tycker. 

Ok  knäppis var det han som var tvillingskälen eller?
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-07 15:17:03 följande:
    Varför vill man hålla på? 

Har du blivit anonym?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-07 17:57:35 följande:

Ser ut som att han avslutat sitt konto kanske?

Undrar just vad det var han funderade på egentligen...  

Va igen?! Ok ska kolla bakåt lite för att se vad som hänt. Det skrivs ju så mycket att jag inte hinner med här.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-07 18:03:57 följande:
    OK! Obestämd

Ok nu kanske jag är lite trög. Men om man blir avreggad. Är det någon som ser till att man blir det eller?
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-07 18:07:17 följande:
    En gammal flört hörde av sig till mig idag och undrade om jag ville ses.
    Tror nog att jag ska tacka ja till den fråganFlört där vet jag precis vad jag fårTungan ute

Åååå det låter trevligt. Glad Men bara en flirt inget mer?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!