• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-05 12:50:59 följande:
    sweet! vad gjorde ni? 

Sweet är ditt favoritord? ;)

Vi åt middag och kolla på en film
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

Jag är väl bortskämd med att direkt känna att jag ser framemot att ses igen, att det pirrar i magen när killen tittar på mig och sådär. Nu känner jag liksom, ja..väldigt lite.

Han vill iaf ses igen. Han fråga vad jag skulle hitta på ikväll redan när han gick igår.

• Madida
    takida skrev 2012-05-05 13:41:30 följande:
    Så länge du har kul med honom och är attraherad så tycker jag nog att du ska ge det en chans, ibland tar det lite tid.
    Ja jag har inte några planer på att sluta träffa honom i nuläget. Han får mig att skratta, han är bra på att uppvakta och grym på att hångla..så jag passar på att njuta
  • Madida
    takida skrev 2012-05-05 13:46:21 följande:
    Helt rätt inställning brudenSkrattande

Så hur går det för dig? 
  • Madida
    takida skrev 2012-05-05 13:50:44 följande:
    Jag har en dejt inplanerad i veckan som kommerSkrattande
    Vi är mer eller mindre grannar har vi räknat ut, jag hoppas att det är en kul kille som jag kan hänga med.
    Härligt!
    Det är bra att ha dom på krypavstånd  
  • Madida
    Legacy skrev 2012-05-05 17:46:48 följande:
    Urk, ledsen som fan idag vet inte ens om jag orkar förklara. Ni kommer väl dumförklara mig om jag berättar varför jag är ledsen med ska gå och ta ett bad och se om humöret lättar (för det gjorde inte de tre kinderäggen och påsen med choklad)

Vi vet redan att du är en smart tjej, men även såna kan göra mindre smarta handlingar och det är okej. Vi kommer aldrig dumförklara dig. Och du ska aldrig känna att du inte kan vända dig till oss. Andra tråden finns ju också om du vill skippa anonyma nötter eller nyfikna ögon. Kram på dig!
  • Madida
    magus skrev 2012-05-05 18:37:27 följande:
    Öh.. Nej FredrikCa.. Tråkigt är när man kontrollerar om hur många pringleschips det faktiskt är i pringelsxl burken.. Jag har funnit att det alltid fattas 1-2 chips.. ;)

Hahaha!
    Jag har gjort nåt värre. Vid ett tillfälle mätte jag hur många meter samt ark det var på en av toarullarna jag hade hemma. Just för att de säkert luras på förpackningen  
  • Madida
    magus skrev 2012-05-05 18:42:45 följande:
    Ha :) Ja Det var faktiskt värre.. Detta kan kanske utvecklas till en ny konsument-tråd ? Glad

Jepp! Jag må vara blond men mig ska man inte tro att man kan lura
  • Madida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-05-05 18:50:22 följande:
    Nej det stämde INTE! Så för tillfället filar jag på ett mycket argt mail så ska avslutas med "besviken FD kund"
    Och så råkade jag göra mig anonym!
  • Madida
    takida skrev 2012-05-05 18:51:09 följande:
    Så hon ska börja vara anonym igen nuFlört

Ja jag blev så nervös av att skriva om mitt arga mail
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!