Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2011-10-28 18:53:45 följande:
    fattar inte att alla hittar killar som de kan börja hångla med direkt haha jag har inte ens varit i närheten på mina första dejter haha
    nä, och jag fattar inte att ni ens hittar dejter
  • giftgrodan

Färsking: det låter helt sjukt :O Tur att det gick så bra som det gick, men... hur känner du nu?

Härligt att det verkar gå så bra för många i tråden, kan bara gratulera. Själv är jag helt uppenbarligen totalt ointressant som partner. Fick ett ryck i morse och skickade iväg typ tio mejl till olika killar som verkade lite småintressanta. Inte en enda svarade. Och om det nu är så att killar får så otroligt mkt färre brev borde de ju vara mer benägna att svara på dem, men inte om de är från mig tydligen...

• giftgrodan

shoos: det hände mig häromdagen! En kille mailade mig nån fråga om vad jag gjorde, jag svarade och frågade nåt tillbaka. Efter ett tag skrev han bara svar och inget intresse alls. Så himla konstigt beteende, jag fattar det inte alls. Jag tänkte faktiskt skriva i den här tråden och undra samma sak som du. :)

• giftgrodan

men alltså... Nu undrar jag om jag ska ge upp på riktigt. Jag får i stort sett inga mail, och ingen svarar när jag själv mailar. Jag är inte så särskilt snygg och jag är säkert ingen som passar alla, men betyder det att det är helt kört? På i stort sett alla tjejer här i tråden verkar det ju som att friarna bara står på kö... :/

• giftgrodan
    Cosan skrev 2011-11-04 11:18:51 följande:
    Hehehe, jo jag vet hur det är, känns fan lättare att fixa en dejt i busskön. Fick mitt första svar igår från någon som verkade riktigt grym, tyvärr var svaret föga roligt: "du får leta vidare" Tungan ute
    Jag hade ju tänkt fixa en dejt med någorlunda ärlig uppgifter om mig själv, men blir väl att man ansluter till ljugarbänken om något år Rynkar på näsan
    nja, busskön känns om någon ännu svårare... Blir till att skaffa sex katter och dö på glasberget. Fan då.
  • giftgrodan
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-07 15:48:16 följande:
    Men jag kan ju inte vara "ärlig" mot kvinnorna ty då är de inte ärliga mot mig utan håller tillbaka sex på grund av mig och inte utifrån deras egna önskan att hålla tillbaka. Men du tycker kanske det är bättre att jag öppet lägger över skulden på dem att förhållandet aldrig blev av? Jag är hellre ett svin i deras ögon än att de känner sig som slampor...
    Nu utgår du ju ifrån din egen världsbild igen. Om jag hade varit med en kille som hade dumpat mig för att jag hade haft sex på första dejten hade jag definitivt inte känt nån skuld eller känt att jag var "slampig". Det gör nog inte de kvinnor du träffar heller, så berätta för dem i efterhand.
  • giftgrodan

Då skulle du nog slippa problemet med att behöva byta telefonnummer flera gånger om året också.

• giftgrodan
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-07 22:32:04 följande:
    ja, jag måste nog utgå från min världsbild eftersom jag inte lever i någon annans.
    Absolut, men vi andra kan ju berätta att vi inte delar den och att de kanske/troligen inte delar den heller. Alltså borde du berätta för dem i efterhand varför du bara försvann.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!