Anonym (ny) skrev 2011-08-03 11:53:48 följande:
JA vi måste tänka att vi är bra personer som har massor att ge. En del yngre killar vill faktiskt ha familj och har inget emot att träffa någon som redan har barn. De flesta jag haft kontakt med säger samma sak "jag är i den åldern så man får räkna med att den man träffar har barn redan" och det känns ju bra
Jag sitter och tar mod till mig att våga gå på dejt med denna person som jag gillar. Han verkar supertrevlig och det känns som en person som jag skulle kunna gilla att gå på dejt med men jag är så jäkla feg

Vad tycker ni jag ska börja med för dejt. Är bio en bra idé? sitta nära varandra men behöver inte prata så mkt

eller ska man ta den klassiska fikan? Eller en promenad? Eller ska man ses ute på krogen för att lätta upp stämningen lite?! eller blir det fel?
Du har rätt men jag tänker på det HELA TIDEN, att vad ska en 30 nånting utan barn med mig? Jag hinner ju inte leva i samma tempo som han!
Nej, ingen bio på första dejten! Målet är ju att försöka lära känna personen och det går ju inte av förklarliga skäll på bio. Ta en promenad om du inte vill fika. Jag brukar alltid fika och det funkar bra för mig.
giftgrodan skrev 2011-08-03 12:00:29 följande:
åh, jag vill också på dejt

men ingen skriver till mig och de jag skriver till skriver inte tillbaka... definitivt inte länge nog för att bestämma en dejt iaf. Bleh.
Var inte du gift???