-
Inte kommit i säng. Yrar mest runt här hemmaHeidi1 skrev 2011-12-21 02:20:33 följande:ja du bra fråga, har du sovit och vaknat eller inte kommit till sängen än?
-
Jag hade köpt julklapp, men det beror på att jag ääälskar att köpa julklappar (och födelsedagspresenter o.s.v)bellis79 skrev 2011-12-21 11:56:29 följande:Alla stressar inför jul , jag stressar bara på jobb.. Min jul ( bestämt detta själv, har familj o fira med) är att träna, sova , äta godis o se film o bara ta hand om mig själv o en kompis katt. Ska ej träffa han jag ser alls, han är uppbokad med ex, barn o släkt o det gör mig absolut ingenting.. Längtar o bara få vara några dagar o har tom bokat in massage o nagelfix o annat.. det är precis som kommer göra min jul till min perfekta jul..
Frågan som uppkommit i mitt huvud, ska man köpa julklapp till ng som man träffat 3 månader? Jag hade ej tänkt det o vi har ej pratat om det och vet ej riktigt om jag har lust o fråga heller...
Hur hade ni gjort?
-
Rosett runt midjan och ett leende på läpparna?bellis79 skrev 2011-12-21 14:05:39 följande:Gahh har noll koll på presenter till en kille, skillnad till pappa.. Denna har mycket o mycket dyra grejs o sånt..
-
Mmm, men jag är lite blyg..Smecker skrev 2011-12-21 15:06:11 följande:Runt midjan? Way too much.. ta en runt handleden istället
-
Tråkigt att höra, men skönt att längre fram i tråden läsa att det är bättre med honom!Glädje58 skrev 2011-12-23 02:06:41 följande:Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Flaskan hann inte ens komma fram innan jag fick samtal om att min pappa har åkt in på sjukhus. Räkorna hade jag hunnit få i mig så det var bara att åka till göteborg. Det var en hjärtinfarkt och de fick göra en ballongvidgning. Vilken tur att jag hade sagt åt honom att inte låta sitt larm ligga på hallbyrån, ha det på dig runt handleden tjatade jag på honom. Nu kunde han larma direkt och själv sa han att han troligtvis inte hade orkat ta sig fram till byrån.
Kram på dig!
-
Nej! Ta inte bort alla känslor för kärlek, sex och närhet. Du vet, när du väl får det så är det ju så gudomligt härligt. Och tar du bort alla känslor så kommer du aldrig få uppleva det igenGlädje58 skrev 2011-12-23 14:05:48 följande:Tack för kramen, den behöver jag
Känns lite ensamt nu för tiden. Men jag tror att jag ändå ska köra mitt lobotomi-program och försöka få bort alla känslor för kärlek, sex och närhet. Det måste gå att leva utan det också. Genom att jobba, plugga och motionera borde jag inte ha tid för sånt trams.
-
Du får en kram till här!Glädje58 skrev 2011-12-23 14:22:55 följande:Jag vet
Men just nu känns det det hopplöst tomt i hjärtat.
-
Nu har jag landat efter att ha haft middagsbjudning här hemma. Är så trött att jag ser i kors
Tänk att några av oss har följts åt sedan i somras...otroligt!
God Jul på er alla!
Skickar ut kramar som ni får komma och plocka om ni vill
-
Hahahahahahahahahaha!giftgrodan skrev 2011-12-23 23:59:45 följande:det spelar väl ingen roll vem som ägt anläggningen innan!
-
Och hittar ni inte avokadon ni skule ha i salladen. Kolla garderoberna, förslagsvis bland linnenaSmecker skrev 2011-12-24 01:01:25 följande:Ett råd i all välmening:
Nästa gång ni skall ta glass och inte hittar glasspaketet, kolla i skafferiet.