Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Å nu har någon öppnat kranen för fullt... {#emotions_dlg.djavulsk}

Cocacola skrev 2012-06-22 10:38:24 följande:
    Öhhh??? Du får fira midsommar i Dalarna för här skiner solen! Solig Vädret är hur härligt som helst.

Tack, en bit att ta sig dock... Har varit i Dalarna några gånger under åren som gått.
  • Racer x
    takida skrev 2012-06-22 11:23:49 följande:
    Här är vädret som alltid på midsommar, grått och trist med regn på ingång..
    Men härligt att ni har sol iaf:)
    Så trevligt.. Eller inte. Innan jag slog igen ögonen i natt, så var sista tanken att imorgon blir det en långtur, men så blir det ju inte.
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-06-24 20:43:58 följande:
    Anonym,folk på dejtingsidor är väl helt vanliga människor,varför skulle de inte ha råd att resa???Har väl inget md inkomst att göra om man söker en partner eller ej?
    Det är nog inget konstigt, men när man läser runt så har flertalet åkt jorden runt några gånger, vandrat i berg, simmat med delfiner vid någon paradis ö, dykt, hoppat fallskärm, bungyjump, och allt annat man ska ha gjort innan man är död redan vid 25 års ålder.
  • Racer x
    Cocacola skrev 2012-06-25 20:14:37 följande:
    Två nyheter en bra och en dålig :P

Den bra är att svärmor nyss ringde, eller heter det ex svärmor nu kanske? Äh, ungarnas farmor iaf. Det är nog första gången sen exet och jag gick åt skilda håll. Vi var dit tillsammans när hon fyllde och på morsdag och har väl setts av en slump hos exet nån snabbvända. Fick en blomma när jag fyllde, via exet men det senaste jag hörde var ju när hon var måttligt glad på mig för att jag skulle flytta iväg med ungarna... Så det känns bra att hon ringde, ska dit imorgon och leverera unge för övernattning. Nu hoppas vi allt flyter på som jag tänkt framöver men det lär ju visa sig...

Så den dåliga, min dator håller på att braka ihop - får en jävla massa felmeddelanden och den startade om 6ggr på rad för nån timme sen... Aajaj... Den får fan funka nån vecka till, snart dax för ny dator men inte än och jag blir sjukt irriterad när jag är utan.   
    Va fasiken gör ni med era datorer. Är det FL eller nätdejtingsidor som får dom att pajja??
  • Racer x

Jahapp, reggade mig på SD igen efter några års uppehåll. Hittade en snygging i Malmö . Inte hon som brukar vistas i tråden dock..

• Racer x
    lemonina skrev 2012-06-28 18:35:55 följande:
    Inte jag heller. Insåg att jag tänkte lite fel här. Får skylla på mitt blonda hårFlört haha
    Haha, Vet bara en i tråden som kommer från Malmö.

Fakk, man måste ha premium för att se matchen ikväll på tv4 play.
  • Racer x

Har börjat samla ihop allt som ska med. Tur att man har både en bil och släp att fylla .

• Racer x
    Glädje58 skrev 2012-06-28 19:16:50 följande:
    Vad är på gång? Glad
    Åker till Gotland på onsdag. Kommer ha så mycket grejor med mig så det finns inte. Mcn så klart, en uppsättning extra däck, depåstöd, dom gamla stövlarna ska få smaka bana en sista gång. Lite verktyg, kamera, dator, videokameran.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!