Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-31 17:00:32 följande:
    Haha, måste ju leva lite farligt iblandFlört

Jag inser mina begränsningar och skulle aldrig köra själv men älskar att åka medSkrattande
    Visst måste man

Fast jag har tröttnat på att köra gata. På bana får man ju köra så fort man vågar .
  • Racer x

Fick smiskat lilla moppen idag, men det blåste ju lagom mycket

• Racer x
    Madida skrev 2012-08-03 17:27:58 följande:
    Jag tror att jag i princip saknar muskler i kroppen. Eller så är dom helt oanvända. Har målat hus idag. 7timmar och jag klarar knappt röra mig nu. Sjukt ont i ryggen och armar samt händer.
    Vem vill passa upp mig? Snälla..
    Målat hus? Använder man inte bara armarna då?
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-03 18:16:58 följande:

Du oerfarna lilla pojke
    Ett hus är stort och börjar vid marken och fortsätter några meter upp. Jag måste således böja mig 982146 ggr vilket tog på min rygg. Sedan klättra upp och ner för stegen.
    Men nu handlade det inte om det utan om att jag vill bli ompysslad ikväll. Uppassad och bortskämd.
    {#emotions_dlg.djavulsk} Kyss
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-03 18:30:51 följande:

Haha, ja han skulle säkert passa perfekt
    Fast jag skulle vilja ha massage också och frågan är om han skulle våga röra mig..
    Hehe, ge massage är väl trevligt.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-04 00:07:07 följande:

Och min kropp är fantastisk att massera Så varför erbjöd du dig inte?
    Då kan vi görat på varandra Flört

Ska hjälpa gubben till far och rulla ut plast under deras hus.

• Racer x
    Ernst Hugo skrev 2012-08-06 18:20:43 följande:

Hans förlust och han vet sannolikt inte vad han går miste om {#emotions_dlg.flower} Det är meningen att du skulle ha någon bättre!
  • Racer x

Hata posten... Orkar inte köra runt på vinterdäcken längre.

• Racer x
    takida skrev 2012-08-06 20:22:38 följande:
    NS och Visma va härliga ni ärSkrattande
    Ja varför satsar jag inte på snygga grannen? Hm, nummer 1: vi bor grannar kan bli riktigt jobbigt om det skiter sig. Nummer 2: vi har bott grannar i fyra år och hejjar bara på varandra vad tusan skulle jag börja kallprata om nu liksom? Nummer 3: vi bor inte i någon trappuppgång och springer liksom inte på varandra på det sättet. Nummer 4: han är snygg och vet om det och har hört att han är jäkligt dryg. 
    Räcker det så eller vill ni har fler skäl? Skrattande haha
    Ett till får ni: jag är rätt nöjd med att ha honom som ögongodishade jag velat mer hade jag gjort mitt drag för flera år senGlad 

case closed.

Men det finns väl fler killar i götet.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!