Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-07-05 22:44:31 följande:
    Absolut inget fel. Kände mig bara lite tråkig när jag skrev det
    Men, inte känna något tråkigt. Skaru ha en spark i häcken eller något annat som gör att du tänker mindre på det tråkiga?
  • Racer x
    Opcode skrev 2012-07-06 21:13:17 följande:
    Ja, det värsta är att hon är riktigt snygg. Men man skulle ju få skämmas ögonen ur sig om man skrev något, vi bor på samma våning och dörr mot dörr så det är verkligen så nära granne man kan komma.
    Varför skulle du skämmas? Säger som NS knacka på och fråga efter något du behöver låna.
  • Racer x
    Opcode skrev 2012-07-06 21:33:32 följande:
    Iofs var det nästan lika pinsamt när jag öppnade dörren i bara kalsonger när det var en dam från radiotjänst som kollade tv-licenser. Jag trodde det var farsan som ville något igen, han hade varit här 5 minuter innan.
  • Racer x
    Madida skrev 2012-07-08 16:58:46 följande:
    Räknar ner. Om 5 timmar så går jag på 4 veckor fantastisk, skön, underbar, härlig, välbehövlig, ljuvlig semester! Underbara liv <3
    Har ju redan semester. Men ska jobba två dagar i veckan för att spara lite semesterdagar. Så att jag har några till jul.
    Förra året jobbade jag hela julen typ för att jag offrade allt på Gotlandsresan. Men nästa år blir det semester som vanligt och inget gotland.
  • Racer x

Jädra kackel här e.....

Är tillbaka på fastlandet efter en gungande tur på havet, och en 4 timmars bilresa så är jag hemma och ska sova i min egen säng igen.

• Racer x
    lemonina skrev 2012-07-10 22:54:11 följande:
    Haha Glad Hade du det bra?
    Ja för 17, lagom mycket sol. Mycket lite regn Åskade och regnade en massa i fredags natt, som slutade lagom tills vi skulle ut till banan.
  • Racer x
    Glädje58 skrev 2012-07-10 22:59:14 följande:
    Har ni varit och tittat ut matchande träningsoveraller? Skrattande
    Det är ju ett absolut måste om man har husvagn
  • Racer x
    Heidi1 skrev 2012-07-10 23:06:11 följande:
    Haha kommer inte hända.
    Inga riktiga husvagnsägare då Tungan ute
  • Racer x
    lemonina skrev 2012-07-11 19:20:22 följande:
    Haha kanske ska byta mina citroner då och se vad som händer då. Skrattande
    Låter som en bra ide
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!