Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-03 20:46:12 följande:
    Men vem pratar ni om egentligen? haha

Haha, dig ju... xD
  • Cocacola

Det verkar nästan så. Inte för att jag klagar på sällskapet men det är ju ovanligt tyst från de andra... Har vi missat något?

• Cocacola

När jag lämnar tråden en stund, då kommer alla minsann... Hur ska jag egentligen tolka det? Förvånad

• Cocacola
    Madida skrev 2012-06-04 00:41:52 följande:
    Tolka alltid saker till din fördel. Livet blir mycket roligare då

Alltså dök alla upp för att jag undrade var ni var, tur ni är så härliga! Glad
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-04 09:42:16 följande:
    "Människan" är ett ganska stort begrepp i det här avseendet ...Om du menar alla så är ju svaret givet nej...Men om jag finner ngn intressant så kanske svaret blir .....detsamma är jag rädd förGråter...jag måste nog släppa mina spärrar sakta men säkert, och låta både mig själv och andra få komma till sin rätt

Kram! {#emotions_dlg.flower}

Klart man inte kan låta alla komma till in rätt, det är helt enkelt inte genomförbart. Däremot kan man ge dem som vill en chans.  Om man inte känner att man har en vettig anledning att inte låta dem göra det. Så är det bara att hoppas att man får samma chans själv, när man vill ha den.  Det är svårt att ge en rättvis bild av sig själv genom några rader text...
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-04 11:35:36 följande:
    JA det är ju så Colan..Men jag ger nog inte upp så lätt heller,kan vara ganska tålmodig om jag har ett intresse...
    Sant, men då kommer vi till nästa problem.  Att veta när man ska inse att det är kört xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-04 12:00:12 följande:
    Jadu när han inte hör av sig mer.......Flört
    Jo, då är det ju givet... xD
  • Cocacola

Är irriterad på att det ska vara så förbannat svårt att få prata med nån människa i telefon på ett sjukhus. Om jag vill ringa för att kolla om vi måste åka in eller inte vill jag väl för fan inte bli uppringd några timmar senare? Skrikandes 

Vild unge har ramlat och landat på den nygipsade armen, så de får väl ett besök utan förvarning då... Jag försökte iaf.   

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!