Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-06-05 12:18:56 följande:

Vem vågar annat?  Jo du..FlörtSkrattandeUpp me hakan nu!

Jag vågar, jag vågar... inte!  Eller kanske då...

Annars får jag skylla på att jag inte har tid att träffa någon eftersom jag måste ägna mig åt mina studier. Det bör ju funka de närmsta 6,5 åren. Vad ska jag skylla på sen?   

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-05 12:59:54 följande:
    haha då har du inte tid för då ska du jobba i hop studieskulderna  Skrikandes

Ah! Bra där mhb! Det kan jag ju iaf skylla på tills jag är typ 37 eller så. Vad skyller jag på sen? Drömmer 

• Cocacola
    Cocacola skrev 2012-06-05 13:05:42 följande:

Ah! Bra där mhb! Det kan jag ju iaf skylla på tills jag är typ 37 eller så. Vad skyller jag på sen? Drömmer 

Efter lite snabb huvudräkning inser jag att jag i den åldern kan skylla på att jag måste bekosta ungarnas studier - det bör väl funka i typ ytterligare 10år... Sen kan jag skylla på att jag varit singel för länge! Tada, no problems! Flört
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 13:09:58 följande:
    Det finns massor med fisk i havet, eller hur det nu var någon sa.. Drömmer

Jag vill inte träffa en fisk! Skrattande
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 13:10:49 följande:
    Säkert. Men du vet att det finns saker man kan göra för att förbättra sannolikheten att träffa någon..

Absolut! Fast problemet är inte att träffa någon utan att träffa rätt. Annars kunde jag ju välja första bästa vettiga kille som är intresserad? Hade jag varit någorlunda vettigt funtad skulle jag väl inte dissa en av de vettigaste jag känner? Suck!

Dessutom vågar jag inte. Rynkar på näsan Dagdrömmer lite bara, hur länge det nu varar? Obestämd Suck!  
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 13:11:44 följande:
    Att du är feg..? Obestämd
    Det är ju det jag vill dölja ju! xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-05 13:13:16 följande:
    Cola efter 37 ja då börjar allt ta ut sin rätt...då orkar du helt enkelt inte ! Så passa nu för fan på !!!
    Det kan du ha rätt i! Vet iofs inte om läget är så förbaskat bra nu heller men det lär väl knappast vara bättre när jag är 37 xD

Dessutom gör jag ju det, fast jag är för feg... :P 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-05 13:18:12 följande:

Ja gå  för allt i världen INTE till de lugnaste vattnen! Flört

Jag vill ju hitta någon som är lugn. Fast i den lugnaste vatten... Hittar man annat. Flera ggr till och med. Ska nog försöka hitta någon som inte verkar lugn istället... Obestämd Men jag började ju lagomt bra med mitt dejtande, något hos mig verkar dra till sig de mindre snälla pojkarna... Lugnast att inte dejta!  Skrikandes
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 13:28:16 följande:
    Du kan inte vinna om du inte köper en lott. Med andra ord, du kan inte bara sitta hemma och hoppas på att den rätte skall trilla ner i knät på dig. Hur skall du veta om det är rätt om du inte träffar personen?

Varför skall du dölja att du är feg? För vem, dig själv? Vad exakt är tanken att du skall få ut av det?
    Sant! Dessutom mejlar jag faktiskt med en ju! Toksöt och jätteintressant men vad ska han med mig till?  Obestämd Nåja, lite för tidigt att säga något än, så jag hoppas på det bästa. Riktigt nice kille iaf. Glad

Vilka svåra frågor du ställer! Skrattande

Vad exakt blir bättre av att jag svarar att jag är för feg när nån undrar? xD    

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-05 13:42:29 följande:
    Åh du milde.. kan du inte bara lugna ner dig lite och sluta tänka så förbannat mycket. Lärde du dig cykla på första försöket, eller trillade du några gånger? Och när du lärde dig cykla, körde du aldrig omkull? Alla gör misstag. Alla (ok, de flesta då) lär sig av sina misstag. Den som trasslar till det för dig är du själv, lägg av med det. Livet är tillräckligt komplicerat som det är, du behöver inte göra det mer komplicerat.

Sluta överanalysera, sluta tänk i oändliga cirkelresonemang, försök att leva i nuet. Varje gång du går på en dejt så är det ett oskrivet blad, som ni båda fyller ut med era erfarenheter. Gå inte till en dejt med fusklappar och halvt färdigskrivna blad som du skriver av. Och vad du än lockar till dig för typer, du har all rätt att säga nej. Ingen tvingar dig att träffa dem.
    Nej! xD Jag kan varken lugna ner mig eller sluta tänka så mycket. :P Gör man tillräckligt många misstag så hamnar man i det läget, iaf jag! Det brukar dock inte hindra mig från att faktiskt våga ge saker och ting en chans ändå. Kommer garanterar inte att göra nu heller. Jag är för nyfiken, för otålig och tror av någon underlig anledning fortfarande att saker och ting kan gå bra.  Det är helt klart tillräckligt komplicerat som det är - alltså borde jag inte träffa någon för att inte riskera att göra det ännu värre? Skrattande 

Fusklappar och halvt färdigskrivna blad? Vad tror du om mig egentligen. xD   
    Men sant att ingen tvingar mig, däremot kan det vara rätt knepigt att avgöra direkt. Dessutom gillar jag inte mitt eget beteende sist, när mitt förnuft sa mig att jag borde se till att hålla mig så långt bort jag kan... För det är inte direkt vad jag gjorde. Gjorde tvärtom istället. Vet inte riktigt varför. Så jävla irriterad  på att han försökte spela på min osäkerhet och en massa saker jag inte tänker ta upp.  Bara vägrar att låta mig utnyttjas av en skit. Skrikandes 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!