Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed skrev 2012-06-04 12:04:09 följande:
    Och att veta när man har att göra med en person som inte har dom avsikter han/hon utger sig för att ha.

Nej, det är inte det lättaste... Svårt att veta vem som är ärlig och vem om inte är det. Men det brukar ju visa sig förr eller senare, vilket inte är så kul alla gånger. Vare sig det gäller killar eller så kallade vänner. Eller för all del annat folk som man av någon anledning litat på. I nöden prövas vännen och jag har i vissa fall fått lära mig den hårda vägen vilka jag inte kan lita på.
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-04 12:11:51 följande:
    nä män vad Colan, ja åk in du!
    Fixat! Var ingen större fara som det verkar, han har redan tid igen för röntgen och träffa doktorn på torsdag så vi avvaktar tills dess. Om nu inte vildningen hittar på något mer innan dess... Undrar i mitt stilla sinne hur många vändor dit det hinner bli i sommar?
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-04 15:16:36 följande:
    Jag jobbar. Jag behöver också värme!

Kallt på jobbet?
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-04 15:26:44 följande:
    Ja, för en gångs skull. Mitt rum är tydligen det varmaste på sommaren.
    Det märkte jag under värmen som nyss var. Rann bort här inne men nu är det tvärt om. :( 

Det kanske fortfarande är varmast? Kallt överallt tror jag (utom i Madidas tvättstuga då).  Men värme vore inte helt fel...
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-04 15:33:00 följande:
    FFAN nu sprutar näsblodet här,, sömnbristen gör sig gällande..

Låter inte skoj... Rynkar på näsan
  • Cocacola

Ge mig tålamod och is i magen någon?! Jag bara fortsätter min återupptagna karriär som nagelbitare, det är väl tur att jag ändå måste klippa dem korta innan jag börjar jobba igen. Borde kanske göra redan nu så det inte finns något att bita på?

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-04 15:58:25 följande:
    Ja klipp dem Cola..Skål

Nu har de då sluta blö iallafall...

Nja... jag gillar ju mina naglar. Fat de lär ju klippas snart ändå, men man kan ju passa på in i det längsta? Men ge f-n i bitandet. Dum ovana att ta upp. Springa runt och städa som en tok vore en bättre vana haha :P
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-06-04 16:08:11 följande:

Nja... jag gillar ju mina naglar. Fat de lär ju klippas snart ändå, men man kan ju passa på in i det längsta? Men ge f-n i bitandet. Dum ovana att ta upp. Springa runt och städa som en tok vore en bättre vana haha :P

och bra att du slutat blöda!
  • Cocacola

Dax för en uppdatering av läget tror jag. Vilka ska på dejt i veckan? Madida och fjärilen?

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-04 19:37:04 följande:
    Vanilla ska ta mod till sig och haspla ur sig för killen hon har känslor för att hon har känslor för honom. Blää!

Inte illa! Hoppas det går bra. Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!